skip to Main Content

ایمنی جاده های پارسیان افزایش می یابد

فرماندار پارسیان با اشاره به افزایش ایمنی جاده های این شهرستان گفت: نصب علائم هشدار دهنده در محور اصلی پارسیان بندرلنگه و پارسیان عسلویه تا پایان اسفنده ماه انجام می شود.

۲۰۱۵۰۲۱۸_۰۷۵۹۰۹

به گزارش پایگاه خبری بادگیر محمد رادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش حضور مسافران نوروزی در ایام نوروز در شهرستان که مهمترین اولویتهای شورای ترافیک تامین امنیت رانندگان اشاره کرد و افزود: امنیت راهها و افزایش ضریب ایمنی ترافیکی از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای ترافیک شهرستان و دغدغه و خواسته بحق مسئولین شهرستانی و مردم است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان پارسیان تشکیل گروه کارشناسی جهت بررسی آخرین وضعیت جاده اصلی شهرستان و شناسایی نقاط حادثه خیز را مهم ارزیابی کرد و تاکید داشت:  نصب علائم هشدار دهنده و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جاده های پر رفت وآمد، جمع آوری موانع در معابر اصلی و جلوگیری از هرگونه حفاری در نیمه دوم اسفندماه سال جاری در خیابان ها و جاده در سطح شهر ستان از مهمترین برنامه های این شورا عنوان کرد.

رادمهر گفت: در سال جدید شاهد افزایش ضریب ایمنی راهها وکاهش سوانح رانندگی نسبت به سالهای گذشته باشیم و ان شاالله با همت مسئولان استانی که معاون عمرانی استاندار هرمزگان و مدیرکل راه و شهرسازی استان از این محور بندر لنگه به پارسیان و پارسیان به عسلویه بازدید کردند و از نزدیک شاهد نواقصات این پروژه عظیم بودند بتوانیم هرچه زودتر مشکلات و نواقصات را رفع بکنیم.

فرماندار پارسیان اظهارداشت: نصب علائم هشدار دهنده و گاردریل در محور اصلی پارسیان بندرلنگه و پارسیان عسلویه تا پایان اسفنده ماه انجام و از هفته آینده پیمانکار کار خود را در شهرستان شروع کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top