skip to Main Content

موفقیت اردوی سیاحتی دانش آموزان دختر کانون شهید رجایی بستک

پایان اردوی سیاحتی دانش آموزان کانون فرهنگی هنری شهید رجایی به شهرستان میناب.

1

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بستک، آمنه تواندل مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رجایی بستک از پایان اردوی سیاحتی دانش آموزان دختر این کانون به شهرستان میناب خبر داد.

وی در این خصوص گفت: اردو و مسافرت برای دانش آموزان یکی از ضروریات محسوب می شود و مطمئناً اگر این مسافرت به همراه جمعی از دوستان و هم کلاسیها با برنامه ریزی مدون صورت بگیرد شیرینی آن دوچندان خواهد شد.

مدیر کانون شهید رجایی بستک در ادامه گفت: فعالیتهای خوب آموزشی، علمی، فرهنگی و هنری در کانون شهید رجایی صورت می گیرد و این کانون توانست در دهه فجر امسال برنامه های خوبی را در سطح شهرستان اجرا کند.

تواندل با اشاره به اهمیت تقدیر از دست اندرکاران برنامه های فرهنگی هنری در دهه فجر افزود: بر اساس وعده ای که به دانش آموزان کانون داده شد این اردو صورت گرفت و امیدوارم در آینده اردوهایی با موضوعات متنوع علمی و آموزشی نیز از سوی کانون برگزار شود.

یادآور می شود اردوی دانش آموزان دختر کانون شهید رجایی روز پنجشنبه و جمعه به شهرستان میناب انجام شد و از ساحل زیبای کوهستک، پنجشنبه بازار میناب، مجتمع زیتون، باغهای انبه، بام میناب و سد استقلا میناب بازدید بعمل آمد.

IMG-20150219-WA0027

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top