skip to Main Content

خرید سه عنوان کتاب از مؤلف پارسیانی

سه عنوان از تألیفات پژوهشگر پارسیانی توسط دفتر تعاملات اجتماعی پارس جنوبی خریداری شد.
خبرگزاری فارس: خرید سه عنوان کتاب از مؤلف پارسیانی

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، غلامرضا زمانی سرپرست تعاملات اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان، از خرید سه عنوان کتاب مؤلف پارسیانی توسط این سازمان خبر داد.

وی  افزود: با توجه به تعاملات فرهنگی اجتماعی ایجاد شده بین منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی و مناطق پیرامونی، صنایع خدمات حمایتی به صورت کارشناسی شده و  در اختیار علاقمندان به حوزه فرهنگی و اجتماعی قرار می‌گیرد.

سرپرست تعاملات اجتماعی پارس جنوبی ادامه داد: دفتر تعاملات از هرگونه پژوهشی که در زمینه ارتباط نفت و گاز بر تعاملات اجتماعی و فرهنگی مناطق پیرامونی صنایع انجام شود استقبال می‌کند.

زمانی، چشم‌انداز آینده در مناطق پیرامونی پارس جنوبی را امیدوار کننده عنوان کرد و تصریح کرد: با توجه به علاقه مردم به پرداختن به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و مطالبه آنان، در آینده تحولات خوبی در منطقه شاهد خواهیم بود که منافع فرهنگی و اجتماعی آن متوجه جامعه هدف خواهد شد.

یادآور می‌شود کتاب‌های «پارسیان پاسبان خلیج فارس»، «تاریخچه آموزش و پرورش در جنوب ایران» و «کرانه شمالی خلیج فارس» تألیف پژوهشگر استان نصرالله کریمی است که مورد حمایت دفتر تعاملات اجتماعی پارس جنوبی قرار گرفت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top