skip to Main Content

کشورهای غربی بزرگترین حامیان تروریست

امام جمعه کیش گفت: مدعیان مبارزه با تروریسم ، بزرگترین حامیان تروریستها هستند.

علیدادی ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی در خطبه های نماز جمعه کیش گفت:کشورهای غربی از یک طرف شعار مبارزه با تروریسم را سر می دهند و از طرف دیگر آنها را آموزش می دهند و تجهیز می کنند و هر گاه تروریستها در آستانه شکست قرار می گیرند به کمک آنها می شتابند.
امام جمعه کیش با بیان اینکه اسلام هراسی و اسلام ستیزی در دستور کار کشورهای استعماری قرار دارد گفت: اگر یک انسان مسلمان در گوشه ای از دنیا اسلحه در دست بگیرد تبلیغات کشورهای غربی علیه مسلمانان گوش فلک را کر می کند اما وقتی که مسلمانان در گوشه و کنار جهان کشته می شوند این مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم سکوت می کنند.
وی با اشاره به کودتای رضا خان و قدرت گرفتن خاندان پهلوی گفت: با وجود مبارزه افرادی مثل شهید مدرس و علما و روحانیان آن زمان ،رضا خان به قدرت رسید و فسادهای اخلاقی و کشف حجاب رخ داد که آثار آن دوران هنوز از جامعه پاک نشده است.
وی آثار سیاسی دیکتاتوری رضا خان را گسترده تر دانست و گفت :رضا خان راه ورود بیگانگان را باز کرد و هنوز هم ایستادگی در برابر استعمارگران که استقلال ما را نشانه گرفته اند یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان است ولی ملت ایران همه سختی ها را تحمل خواهد کرد و در همه عرصه ها پیروز خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با اشاره به جنبش تنباکو و فتوای میرزای شیرازی در این زمینه گفت: فتوای این مرجع بزرگ جهان اسلام ، و اتحاد مردم و روحانیت ، کمر استعمار انگلیس را شکست و زمینه برای پیروزی جریان مشروطه آماده شد.
امام جمعه کیش در پایان ، فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به مسلمان جهان تبریک گفت و بر الگو گرفتن از سیره بزرگان دین تاکید کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top