skip to Main Content

پایان ۳ شب اجرای نمایش «دیدار به ماه و آیینه» در بستک

نمایش «دیدار به ماه و آیینه» کاری از گروه هنری فانوس با موضوع آیینی سنتی به مدت سه شب در بستک روی صحنه می رود

d1

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بستک، کاظم قاسم زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از پایان اجرای عموم نمایش با عنوان «دیدار به ماه و آیینه» در بستک خبر داد.

وی در این خصوص افزود: «دیدار به ماه و آیینه» نمایشی آیینی سنتی بر گرفته از باورهای مردم هرمزگان می باشد که توانست به عنوان سومین اثر از هنرمندان نمایش شهرستان به بیست و ششمین جشنواره تئاتر هرمزگان راه پیدا کند.

سرپرست ارشاد بستک انجمن نمایش شهرستان را یکی از انجمنهای فعال هنری دانست و گفت: زیرساختهای خوبی در زمینه نمایش در بستک ایجاد شده است و انسجام بین هنرمندان آینده درخشان نمایش را در این شهرستان نوید می دهد.

قاسم زاده هنر نمایش را هنر پایه در رشته های مختلف بازیگری عنوان کرد و گفت: هنرمند با ایفای نقش در نمایش اصول کلی بازیگری را آموزش می بیند و در آینده می تواند در فیلمهای کوتاه یا بلند ایفای نقش کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی بستک توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را یکی از سیاستهای کلی نمایش شهرستان تعریف کرد و گفت: مقام معظم رهبری هنر را بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن می داند لذا متولیان فرهنگی این مسأله را مد نظر قرار خواهند داد و در آینده سمت و سوی فعالیتهای هنری بویژه نمایش با در نظر گرفتن این دغدغه ها طراحی و اجرا خواهد شد.

یادآور می شود؛ نمایش «دیدار به ماه و آیینه» به کارگردانی فریبا آذر از امروز به مدت سه شب در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) به روی صحنه رفت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top