skip to Main Content

۳۶ سال راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در روستای احمدی شهرستان پارسیان

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) روستای احمدی از برگزاری سی و ششمین مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در این روستا خبر داد.

دسترس ۱
به گزارش خبرگزاری فارس از پارسیان، محمد دسترس فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: روستای احمدی با ۲۰۰ نفر جمعیت کنونی انقلاب را به خوبی درک کردند و نقش مهمی در انتشار پیامهای امام راحل(ره) در شهرستان داشتند.

وی افزود: در روستای احمدی هیچ سالی نبوده که مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در آن برگزار نشده باشد و امسال سی و ششمین مراسم راهپیمایی با حضور همه مردم روستا با شکوه هرچه تمام برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) و مسوول برگزاری مراسمات فرهنگی روستای احمدی در ادامه گفت: روستای احمدی اگر چه جمعیت قابل توجهی ندارد اما در این روز تمام داشته های خود را به عشق انقلاب، نظام و رهبری به صحنه می آورند و همایش باشکوهی از همدلی مردم به نمایش گذاشته می شود.

دسترس با اشاره به محرومیتهایی که موجب مهاجرت مردم از روستا می شود گفت: از مسئولین استان و شهرستان تقاضا می شود مشکلات روستا را برطرف کنند تا توازن نسبی نسبت به روستاهای همجوار بوجود بیاید.

یادآور می شود؛ روستای احمدی از توابع بخش مرکزی شهرستان پارسیان در ۵۵ کیلومتری شرق این شهرستان واقع است.

IMG_3858

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top