skip to Main Content

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه های دشمن را برهم می زند

فرماندار پارسیان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سبب برهم زدن نقشه های دشمنان نظام می شود.

81496319-6257721

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا، ˈمحمد رادمهرˈ روز شنبه درنشست هماهنگی وبرنامه ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن درشهرستان افزود: امروز دشمنان به بهانه های مختلف در صدد ضربه زدن به این نظام هستند اما مردم بصیر با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و با حضور حماسی و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام خواهند زد.

وی به حضور تشکل های مردمی، اصناف، بازاریان، کسبه و کارمندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید و اظهارکرد: حضور مردم تجدید میثاق با ولایت و نشان دادن انزجار از دشمنان نظام است.

فرماندار پارسیان خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲بهمن نماد همبستگی ملی در کشور و شهرستان است و باید با یک برنامه ریزی منسجم شرایط را برای حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی فراهم کنیم.

وی با اشاره به برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهارکرد: دهه فجر آیینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه فجر باید با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود.

رادمهر ادامه داد: نسل جوان امروز نسل بصیر، آگاه و وفادار همانند جوانان قهرمان زمان انقلاب گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و برنامه ها و جنگ نرم و دسیسه های دشمنان نمی تواند این جوانان را از مسیر و اهداف انقلاب خارج کند.

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ریخته شدن خون پاک شهدا به ثمر رسیده، خاطر نشان کرد: جشن بزرگ و راهپیمایی ۲۲بهمن جشن ملی و نشان انزجار از استکبار جهانی و روز تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان است.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن درپارسیان از ساعت هشت صبح از جلو چهارراه فرمانداری شروع و به سمت ورزشگاه تختی شهر برگزار می شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top