skip to Main Content

برگزاری نمایشگاه پوستر و عکس انقلاب در بستک

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک با اشاره به تبیین و تشریح شکل‌گیری انقلاب اسلامی بین دانش‌آموزان، از افتتاح نمایشگاه پوستر و عکس انقلاب در بستک خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه پوستر و عکس انقلاب در بستک
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، سیدابوالفضل سجادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه مذکور ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر با اشاره به رهبری عالمانه و مدبرانه امام خمینی (ره) در سال ۵۷، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال ۵۷ عزت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ملت ایران هدیه کرد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر باید رمز و رازهای پیروزی انقلاب و چگونگی حفاظت از آن را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنیم، افزود: فرهنگیان در جهت حفظ دستاوردهای نظام و بازشماری خاطرات روزهای انقلاب فرهنگ انقلاب را به دانش‌آموزان که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند انتقال دهند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بستک از  برگزاری نمایشگاه با موضوع شکل‌گیری انقلاب سال ۵۷ برای دانش‌آموزان و نسل جوان خبر داد.

سجادی گفت: این نمایشگاه که شامل ۲۰۰ نقاشی در خصوص انقلاب ۵۷، آرشیو روزنامه‌های کیهان و اطلاعات از تاریخ ۱۶ دی ۵۷ تا پیروزی انقلاب و بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در زمینه انقلاب و ۷۰ روزنامه دیواری در این زمینه است که با هدف آشنایی قشر جوان با دستاوردهای انقلاب به مدت ۱۰ روز از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه در مدیریت آموزش و پرورش با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان این شهرستان افتتاح شده است.

ارسال خبر توسط: حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top