skip to Main Content

برپایی نمایشگاه کتاب فجر در شهرستان پارسیان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان از برپایی نمایشگاه کتاب فجر با چهار هزار جلد به مناسبت دهه فجر در پارسیان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برپایی نمایشگاه کتاب فجر در شهرستان پارسیان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از پارسیان، محمود اسدی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه‌های کتاب باعث ارتباط هر چه بیشتر مردم با تازه‌های نشر می‌شود و می‌تواند علاقمندان را با کتاب‌های تخصصی مورد نیاز آشنا کند.

وی، دیجیتالی شدن علوم را یکی از آفت‌های دوری مردم از کتاب دانست و ادامه داد: مردم بخشی از اطلاعات خود را از رسانه‌های دیجیتالی دریافت می‌کنند که با توجه به استقبال خوب مردم از این رسانه‌ها بخشی از نمایشگاه به عرضه این محصولات اختصاص یافته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان معرفی تاریخ انقلاب را یکی دیگر از اهداف برپایی نمایشگاه کتاب فجر دانست و یادآور شد: این نمایشگاه می‌تواند بخشی از تاریخ انقلاب و مبارزات مردم به رهبری امام خمینی (ره) را به نسل جوان منتقل کند.

یادآور می‌شود نمایشگاه کتاب با موضوعات تاریخی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی، رمان، شعر، ادبیات داستانی و کتاب‌های اختصاصی کودکان و خردسالان، با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top