skip to Main Content

پیام دهه فجر اطاعت از ولی فقیه و صیانت از دستاوردهای انقلاب است

فرماندار پارسیان گفت: پیام دهه مبارک فجر اطاعت از ولی فقیه، مردم داری و مردم باوری و حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

20150201_093347

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از ایرنا، ‘محمد رادمهر’ روز یکشنبه درآیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان نمونه دولتی حضرت امام(ره) در شهر پارسیان افزود: انقلاب اسلامی یکی از نادرترین انقلاب هایی است که همه مردم از اقشار مختلف در پیروزی و تداوم آن در سایه سار وحدت و یکدلی سهیم هستند.

وی بیان داشت: پس از ارتحال امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب توانستند با صلابت و اقتدار راه انقلاب را به پیش ببرند و امروز انقلاب اسلامی قوی تر وشکوفاتر از گذشته به راه خود ادامه می دهد تا زمینه ظهور حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) برپا کند.

فرماندار پارسیان اظهارکرد: نواخته شدن زنگ انقلاب درمدارس همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، افتخار بزرگی برای جامعه و دانش آموزان ایران است.

رادمهر افزود: بنیان گذارکبیر انقلاب اسلامی ایران جهان اسلام را عظمت بخشید و با پیروزی انقلاب، مسلمانان جهان را به عزت و اقتدار رسانید.

گفتنی است بمناسبت گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی، مراسم گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) در پارک شهروند شهرپارسیان با حضور امام جمعه و فرماندار پارسیان و جمعی از مسوولان و مردم برگزار شد.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر بهره برداری از ۳۳ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار و ۵۵۸ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال در پارسیان آغاز شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top