skip to Main Content

سفر اعضای کمیسیون عمران به هرمزگان/بازدید از جزایر حوزه شرقی و غربی استان

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اعضای کمیسیون عمران مجلس عصر امروز به منظور بازدید از وضعیت عمرانی جزایر حوزه شرقی و غربی استان هرمزگان عازم این استان می شوند.

جباری ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر احمد جباری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، گفت: عصر امروز اعضای کمیسیون عمران مجلس به منظور بازدید از وضعیت عمرانی جزایر حوزه شرقی و غربی استان هرمزگان عازم این استان می شوند.

نماینده مردم بستک،بندرلنگه و پارسیان در مجلس شورای اسلامی افزود: دراین سفر دو روزه اعضای کمیسیون عمران به استان هرمزگان،ابتدا در جزیر قشم حضور می یابند و بعد از آن در جزیر هرمز و ابوموسی  حضور یافته و از این جزایر بازدید می کنند.

جباری با بیان اینکه حضور در شورای برنامه ریزی استان هرمزگان برنامه دیگر اعضای کمیسیون عمران در سفر به این استان است، تصریح کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس در این سفر از جزایر غربی استان هرمزگان از جمله جزیره لاوان و جزیره کیش بازدید می کنند و وضعیت عمرانی و زیرساختی و حمل و نقل در این جزایر را بررسی خواهند کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: در پایان  نتیجه جمع بندی گزارش سفر اعضای کمیسیون عمران به استان هرمزگان را در کمیسیون عمران مجلس ارائه خواهیم کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top