skip to Main Content

آغاز اجرای طرح واکسیناسیون فلج اطفال در پارسیان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر محمد رادمهر فرماندار پارسیان از اجرای مرحله اول طرح واکسناسیون خانه به خانه فلج اطفال در شهرستان پارسیان از تاریخ ۴ بهمن تا ۷ بهمن ماه ۹۳ خبرداد.

Picture 005

مهندس رادمهر افزود: اجرای طرح فلج اطفال در شهرستان در دو مرحله از ۴ تا ۷بهمن و مرحله دوم ۳ لغایت ۶ اسفند و توسط ۹۵ نفررابط آموزش دیده و با همکاری شبکه بهداشت پارسیان و خانه بهداشت شهر و روستا در سراسر شهرستان انجام می گیرد.

فرماندار پارسیان اظهار کرد: در پذیرش اتباع خارجی وافراد مهاجر و ارائه فلج اطفال هیچ گونه محدودیتی نداریم و باخاطر سلامت جامعه این طرح صورت می گیرد.

فرماندار و رئیس شورای بهداشت و سلامت پارسیان گفت : مسئولان شهرستان باید به دنبال حفظ و ایجاد سلامت همگانی باشند و همکاری با این طرح ازوظایف عموم است .

رادمهربا اشاره به حرکت در مسیر سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در راستای ارتقاء سلامت افزودند : سلامت مردم جزء اولویت های اساسی دولت تدبیر و امید و در اولویت کاری فرمانداری پارسیان می باشد .

فرماندار و رئیس شورای بهداشت و سلامت شهرستان پارسیان با اشاره به شروع طرح ریشه کنی فلج اطفال در سراسر کشور و پارسیان اظهار داشت : پیشگیری مقدم بر درمان می باشد که این طرح در شهرستان از اهمیت بسیاری برخوردار است و اجرای دقیق و کامل این برنامه را تضمین کننده ریشه کنی فلج اطفال در شهرستان می باشد .

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top