skip to Main Content

آزادراه بندرلنگه ـ پارسیان تا رفع تمامی مشکلات افتتاح نمی‌شود

سرپرست فرماندار پارسیان گفت: آزادراه بندرلنگه ـ پارسیان تا رفع تمامی مشکلات افتتاح نخواهد شد.
خبرگزاری فارس: آزادراه بندرلنگه ـ پارسیان تا رفع تمامی مشکلات افتتاح نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از پارسیان، محمد رادمهر امشب در نشستی خبری با اشاره به بازدید خود از ۶۰ کیلومتر آزادراه پارسیان ـ بندرلنگه بر رفع همه موانع و مشکلات این آزاد راه تاکید کرد و اظهار داشت: آزادراه بندرلنگه ـ پارسیان تا قبل از رفع همه مشکلات آن افتتاح نخواهد شد.

وی شکوفایی اقتصادی شهرستان در زمینه‌های کشاورزی، صیادی، گمرک و صنایع را بزرگترین ظرفیت برای منطقه دانست و افزود: آزادراه بندرلنگه ـ پارسیان این شهرستان را به مرکز استان و استان‌های همجوار وصل می‌کند و زمینه شکوفایی استعدادهای موجود در منطقه و توسعه شهرستان را فراهم می‌کند.

سرپرست فرمانداری پارسیان، آزادراه پارسیان به بندر عباس را یکی از طرح‌های مهم ارتباطی استان به پارس جنوبی و غرب کشور دانست و گفت: به دلیل اهمیت اجرای این پروژه مهم و استراتژیک تلاش می‌کنیم تا نیمه اول سال جدید این پروژه در محدوده شهرستان به سرانجام برسد.

رادمهر توسعه صنعت گردشگری را یکی از دستاوردهای این آزادراه دانست و تصریح کرد: امروز دنیا به صنعت گردشگری به عنوان یکی از راه‌های اشتغال‌زایی توجه ویژه دارد در حالی که شهرستان‌های ساحلی استان به ویژه پارسیان با توجه به سواحل صخره‌ای، ماسه‌ای و مرجانی بهترین محل برای جذب توریست به حساب می‌آید و توسعه راه‌های شهرستان می‌تواند این صنعت را در شهرستان زنده کند.

رئیس شورای اداری پارسیان همچنین نصب علائم راهنمایی، ایجاد گاردریل در برخی نقاط آزادراه، خط‌کشی طول مسیر و رفع برخی نواقص فنی را در افتتاح آزاد راه مهم دانست و از مسئولان راه و شهرسازی خواست همه موارد ایمنی مسیر را به خوبی در نظر بگیرند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top