skip to Main Content

۴۳ پروژه بلاتکلیف دولت نهم و دهم در شهرستان پارسیان

پارسیان – فرماندار شهرستان پارسیان گفت: ۹۵ پروژه تعریف شده از سالهای قبل با اعتبار بالغ بر۱۴میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از محل تملک دارایهای پیش بینی شده که ۲۳ پروژه اجرا نشده و ۲۰پروژه متوقف شده است.

IMG13100765به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از خبرگزاری مهر، محمد رادمهر پیش ازظهر جمعه در نشست خیرین و معتمدین و منتفذیندر راستای تامین اعتبار پروژه راه پارسیان به دریا در سالن جلسات دانشگاه آزاد شهرستان برگزار گردید و گفت: مشارکت مردم در جهت توسعه شهرستان باید شتاب بیشتر بگیرید.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان بیان داشت: دولت در حوزه راه اقدامات زیادی از اول انقلاب تا کنون توسط نیروهای جهادی انجام داده هشتادهزار کیلومتر راه اصلی و یکصدو سی هزار راه روستایی همه این راهها نیاز به ایمن سازی و نگهداز دارد و از جهتی تحریم های ظالمانه علیه کشورمان و کاهش قیمت نفت تاثیر زیادی در برنامه و بوجه کشور دارد و از جهتی تا پایان برنامه توسعه پنجم کشور دولت در کاهش تصدی  پروژه های عمرانی را دارد و هیچ پروژه جدیدی تعریف نخواهد کرد.

رادمهر در ادامه گفت:  اولویت دولت تلاش بر جمع آوری و اتمام پروژه های نیمه تمام است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: شهرستان پارسیان داری ۹۵ پروژه تعریف شده از سالهای قبل بوده که با اعتبار بالغ بر ۱۴میلیارد و ۶۵۰میلیون تومان از محل تملک دارایهای پیش بینی شده که ۲۲پروژه در دست اقدام است و ۲۰پروژه متوقف شده و ۲۳ پروژه اجرا نشده و ۲۰پروژه خرید تجهیزات و ۱۰پروژه اتمام شده که ۴میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان که ۳۸درصد تخصیص یافته یعنی در شش ماه اول بنابراین امکان تعریف پروژه جدید نیست.

فرماندار پارسیان بیان داشت : مردم و خییرین باید با مشارکت همدیگر این پروژه ها  را تا مرحله قیر پاشی و آسفالت برسانند و بنده با پیگیرهای که داشته ام وبا تلاش و پیگیری استاندار محبوب استان هرمزگان جناب دکتر جادری ، سهمیه ی قیر و آسفالت آن پروژه را استانداری خواهد داد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top