skip to Main Content

برگزاری جلسه کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر پارسیان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان از برگزاری جلسه کمیته فرهنگی ستاددهه فجر در روز چهارشنبه مورخ ۱/۱۱/۹۳ در محل سالن کوثر اداره ارشاد شهرستان پارسیان خبر داد.

DSCN0725به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان در ابتدای این جلسه خاطر نشان کرد: ماه بهمن سراغاز و گلبانگ روح بیداری و شکوفایی انقلاب اسلامی می باشد و بنابر این ما به عنوان خادمان ملت در این برهه از زمان وظایف و مسوولیت هایی برعهده داریم که با اجرای ویژه برنامه هایی پیرامون دهه مبارک فجر بتوانیم گوشه ایی از خدمات انقلاب اسلامی را با رویکرد شور و نشاط اجتماعی و سپردن فعالیت ها به خود مردم به منصه ظهور برسانیم.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری گفت: در سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی هست باید تمام سعی و تلاش خود را در تحقق اهداف این شعار بر اساس ظرفیتهای فرهنگی هنری شهرستان به کار گیریم.

مسوول کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان پارسیان در ادامه از برگزاری برنامه های فرهنگی هنری ازقبیل هفته های فرهنگی روستاها (نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی) جشنواره مجسمه های شنی-محافل انس با قرآن-اکران فیلم های انقلابی –بازی های بومی محلی-کارگاه های آموزشی با موضوعات آسیب های اجتماعی-تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس-شب شعر وموسیقی بومی محلی در ایام الله دهه فحر امسال در شهرستان پارسیان خبر داد.

شایان ذکر است اعضای کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر شامل ادارات تبلیغات اسلامی-آموزش و پرورش-کمیته امداد-هلال احمر-بسیج شهرداران و بخشداران –ورزش و جوانان –بهزیستی و دانشگاهها می باشد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top