skip to Main Content

بانوان شهرستان در برنامه های دهه فجر حضوری فعال داشته باشند

معاون فرماندار و رئیس ستاد دهه مبارک فجر شهرستان بستک بر حضور پرشور بانوان در برنامه های دهه فجر تاکید کرد
hejab[1]
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی در جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان اظهار داشت: استفاده از توان و ظرفیت بانوان که حدود نیمی از جمعیت این شهرستان را تشکیل داده اند برای بیان و انتقال دستاوردها و آثار ارزشمند انقلاب اسلامی بسیار پراهمیت است.
وی با اشاره به نقش ارزنده بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود: بانوان فرهیخته در جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها نقش ارزنده‌ای در پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و انقلاب داشته‌اند و این مهم بر کسی پوشیده نیست.
معاون فرماندار بستک خاطرنشان کرد: امروزه خاک‌ریز دشمن مشخص نیست پس نیاز است تا بانوان، خانواده خود را از گزند توطئه‌های فریبنده دشمنان از طریق ماهواره و برنامه‌های مخرب آن مصون دارند.
احمدی بیان داشت: کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان برنامه‌های متعددی را به خصوص در حوزه زنان برای این مناسبت تدارک دیده تا بار دیگر به جهانیان ثابت کند زنان فهیم و بصیر کشورمان همواره در برهه‌های خاص تاریخی و سرنوشت ساز مانند پیروزی رساندن انقلاب پرشکوه اسلامی در کنار مردان حضور موثر و فعال داشته اند.
رئیس ستاد دهه مبارک فجر شهرستان افزود: کمیته بانوان به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم زنان شهرستان در امر برنامه ریزی و برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آئین‌های بزرگداشت دهه فجر و آشناسازی هرچه بیشتر با دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
وی فراهم سازی زمینه‌ مشارکت فعال زنان در برگزاری مراسم دهه فجر، تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، بهره گیری از تشکل‌های دولتی و غیر دولتی مرتبط با زنان، انجام هماهنگی در جهت استفاده از توانمندی‌های زنان در همه عرصه‌ها و معرفی و تجلیل از زنان تاثیرگذار در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فنی و سازندگی کشور را از جمله وظایف کمیته بانوان ستاد دهه فجر عنوان کرد.
خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top