skip to Main Content

مدارس شهرستان پارسیان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند

پارسیان – فرماندار شهرستان پارسیان گفت: تعداد ۲۳مدرسه و ۱۲۸ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان در نظر گرفته شده است.

13931026000012_PhotoA

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی فرمانداری پارسیان، محمد رادمهر بعدازظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که با حضور کلیه اعضاءدر محل فرمانداری برگزار شد، گفت : شهرستان پارسیان دروازه غرب استان هرمزگان است که مسافران و مهمانان نوروزی از نقاط مختلف کشور با جزایر کیش و قشم و هرمز و شهرستانهای بندر لنگه و بندر عباس عزیمت می کنند  و ما مسئولان شهرستانی باید خود را در راستای ارائه خدمات و شناساندن ظرفیتها و فرهنگ که مناسب ترین زمان برای معرفی و پتانسیل شهرستان است  تا زمینه جذب بسیاری از گردشگران و مسافران را فراهم کند.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان پارسیان در ارتباط با نقش نظارت بر بازار تصریح کرد : نظارت بر قیمت کالاها و جلو گیری از افزایش خود سرانه قیمت ها در فروشگاه‌های و بازدید و نظارت بر جایگاههای عرضه سوخت در شهرستان در دستورکار همه مسئولان شهرستان دراین ایام باشد.

رادمهر افزود: چاپ بروشورهای اطلاع‌رسانی از مکان‌های فرهنگی ، تاریخی و گردشگری و نصب پلاکارد در سطح شهرستان برای مشخص کردن مکان‌های تفریحی و تنظیم بازار و نانوایها در ایام تعطیلات نوروزی آماده سازی نمازخانه ها و مجتمع های رفاهی شهرستان و آماده سازی پارکها از مهمترین برنامه‌ها و وظایف ستاد است.

وی گفت: برای استقبال ازمسافران نوروزی واسکان آنها در شهرستان  تعداد ۲۳مدرسه ۱۲۸ کلاس درس  در نظر گرفته شده است که۱۶ مدرسه در مرکز شهرستان  ۴ مدرسه در بخش کوشکنار که در روستای ساحلی مغدان و بستانو و شهر کوشکنار و ۳مدرسه در بخش مرکزی در روستاهای بوچیر و چهواز  که با تمام امکانات کولر و آبگرمکن و فرش و پتو تلویزیون عمومی نمازخانه و آشپزخانه در اختیار مهمان عزیز است.

رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان پارسیان با اعلام آمادگی میزبانی از مسافران در نوروز ۹۴ گفت: با برنامه ریزی هدفمند در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی و با برطرف کردن نواقصات سال گذشته از مهمانان نوروزی استقبال می کنیم تا خاطرات خوبی از شهرستان در ذهن خود داشته باشند.

فرماندارپارسیان تاکید کرد: خط کشی و لکه گیری  جاده ی محور بستانو به جواد الائمه بطول ۳ کیلومتر توسط اداره راه و شهرسازی وتامین خودرو جهت گشت نامحسوس  پلیس راه توسط ادارات در ایام نوروز و پیگیری آسفالت بلوار بستانو  به پارسیان و زیارت وآماده سازی سرویس های بهداشتی و نمازخانه های بین راهی و پارکها ی ساحلی شهرستان توسط شهرداریها و رفع نقاط حادثه خیز توسط اداره راه و شهرسازی تا قبل از ایام نوروز انجام گردد.

لازم بذکر است کمیته های پشتیبانی – اطلاع رسانی – رسیدگی به شکایات- ‌‌ ‌امداد و نجات – بهداشتی و درمانی – انتظامی و امنیتی – نظارت بربازار – فرهنگی و‌‌ ‌هنری – – کمیته آموزشی و رفاهی از جمله کمیته های هستند که در نوروز ۹۴ به مهمانان نوروزی ‌خدمات ارائه می دهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top