skip to Main Content

واحد سوادآموزی منطقه جناح در جایگاه سوم هرمزگان قرار گرفت

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح گفت: واحد سوادآموزی آموزش و پرورش منطقه جناح با عملکرد مناسب چهار ماهه در جایگاه سوم استان قرار گرفته است
خبرگزاری فارس: واحد سوادآموزی منطقه جناح در جایگاه سوم هرمزگان قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از جناح، ناصر چمن‌پیرا پیش از ظهر امروز در نشستی خبری در این راستا اظهار داشت: عمده‌ترین دلایل عقب ماندگی سرزمین‌ها، ریشه در بی‌سوادی و وضعیت آموزشی آنها دارد، به همین دلیل سوادآموزی را بزرگ‌ترین و پر اهمیت‌ترین عامل فرهنگ‌ساز می‌دانیم.

چمن‌پیرا، برنامه‌ریزی فرهنگی در ریشه‌کنی بی‌سوادی را از مهم‌ترین عوامل موفقیت دانست و گفت: با مشاوره و تلاش نیروهای نخبه فرهنگی، مدیران و معاونان مدارس منطقه جناح در طول چهار ماه از رتبه ۲۱ استانی به رتبه سوم صعود کردیم که در نوع خود پیشرفت چشمگیری به حساب می‌آید.

مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح افزود: با توجه به آمار سامانه اداره کل سوادآموزی استان هرمزگان، واحد سوادآموزی منطقه جناح در دوره سوادآموزی ۱۰۷.۱۴ درصد، دوره انتقال ۲۰ درصد و در دوره تحکیم ۱۲۰ درصد را تحت پوشش قرار داده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه جناح بر ادامه نهضت سوادآموزی در منطقه جناح تأکید کرد و گفت: این اداره آمادگی خود را برای سوادآموزی تمامی متقاضیان اعلام می‌کند و در این مسیر نیز مشوق‌هایی برای خانواده‌هایی که در این طرح مشارکت می‌کنند، در نظر گرفته می‌شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top