skip to Main Content

پرداخت ۱.۴ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان بستکی

مدیر کمیته امداد بستک از پرداخت یک میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان بستکی خبر داد.
خبرگزاری فارس: پرداخت 1.4 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان بستکی
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر، پرویز هاشمی‌پور بعد از ظهر امروز در نشستی خبری از پرداخت یک میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان زیرپوشش این اداره در بستک خبر داد و با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات کارگشایی گفت: این نهاد با هدف رفع نیازهای معیشتی مددجویان زیرپوشش در طول سال خدمات مختلفی انجام می‌دهد که یکی از آنها پرداخت این قبیل تسهیلات است.

هاشمی‌پور افزود: این تسهیلات به منظور ارتقای سطح معیشت مددجویان، ارتقا سطح فرهنگ، ارتقا تحصیلی فرزندان زیرپوشش و همه آنچه که نیاز مددجویان باشد شامل می‌شود.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بستک با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد گفت: این میزان تسهیلات از ابتدای سال تا اول بهمن پرداخت شده است و در ماه‌های آینده نیز بر اساس ضرورت اقدامات مشابهی صورت می‌پذیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف پرداخت تسهیلات به مددجویان کاهش وابستگی آنان به امداد و توانمندسازی خانواده‌ها در همه زمینه‌های معیشتی است.

هاشمی‌پور در پایان گفت: پرداخت وام‌های کارگشایی موجب می‌شود، هم مشکل مددجویان برطرف شود و هم توانمندسازی از طریق خودکفایی آنها اتفاق بیفتد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top