skip to Main Content

انتشار نخستین رسانه اختصاصی اقتصادی هرمزگان

نخستین ماهنامه اقتصادی تحت عنوان «تجارت جنوب» به مدیر مسئولی فاطمه رکن‌الدینی به زودی پا به عرصه مطبوعات هرمزگان می‌گذارد.
خبرگزاری فارس: انتشار نخستین رسانه اختصاصی اقتصادی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، فاطمه رکن‌الدینی مدیر مسئول ماهنامه “تجارت جنوب” امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان این مطلب گفت: این نشریه در راستای پیاده‌سازی افکار اقتصادی و ارائه اطلاعات بخش‌های مختلف اقتصادی استان در جهت رشد و توسعه هرمزگان در گام نخست و در چشم‌انداز بعدی که خطه جنوب خواهد بود، منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع و فعالیت‌های اقتصادی در هرمزگان به خصوص شهر بندرعباس که به عنوان پایتخت اقتصادی کشور معرفی شده اظهار داشت: به منظور تحقق و تبدیل بندرعباس به پایتخت اقتصادی کشور نیاز به رسانه‌ای تخصصی در این حوزه وجود داشت و تجارت جنوب می‌تواند خلاء مطبوعاتی اقتصاد هرمزگان را با همکاری فعالان این حوزه مرتفع کند.

این فعال رسانه‌ای افزود: نشریه تجارت جنوب به عنوان نخستین ماهنامه اقتصادی هرمزگان با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اساتید، صاحب‌نظران اقتصادی و به کارگیری تجربیات بزرگان، خدمات تاثیرگذاری را در زمینه اطلاع رسانی و تحلیل رویدادهای حوزه اقتصادی استان هرمزگان خواهد داشت.

مدیر مسئول این نشریه بیان داشت: ماهنامه تجارت جنوب فرصتی مناسب برای صاحبان مشاغل، صنایع، معادن، تجار، کشاورزان و بازرگانان هرمزگان است تا دستاوردها و عملکردهای خود را در این عرصه جهت برنامه‌ریزی کلان در این حوزه بیان کنند.

رکن‌الدینی در خصوص نام این نشریه هم گفت: تجارت جنوب برگرفته از نام نخستین ماهنامه اقتصادی در ایران است که در عصر قاجار با عنوان «فلاحت و تجارت» منتشر می‌شد.

وی ادامه داد: این نشریه در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله تجارت، بازرگانی، صنایع، معادن و هر نوع کسب و کار و تجارت منتشر خواهد شد.

مدیر مسئول تجارت جنوب از تمامی اهل قلم و کارشناسان حوزه اقتصاد در بخش‌های مذکور دعوت به همکاری و ارائه مقالات و نظرات خود کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top