skip to Main Content

هشدار دادگستری بستک به متخلفان مجتمع ۴۲۸ واحدی آشیانه مسکن مهر

رئیس دادگستری بستک با اظهار تأسف از تخلفات بارز شرکت سازنده در مجتمع ۴۲۸ واحدی آشیانه مسکن مهر به شرکت مزبور و مسئولان دست‌اندرکار این مجتمع اخطار داد.

خبرگزاری فارس: هشدار دادگستری بستک به متخلفان مجتمع 480 واحدی آشیانه مسکن مهر

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، قدرت‌الله حاجی‌زاده در روند بازدید از مجتمع مسکونی تعاونی مسکن آشیانه این شهر اظهار داشت: چنانچه ظرف مهلت متعارف نواقص موجود که بعضا بیم تخریب بناهای مجتمع به لحاظ نشت آب و فاضلاب را به دلیل عدم رعایت اصول فنی و بهداشتی با وضعیتی اسفباری روبه‌رو و متصور کرده است، بر طرف نگردد دستگاه قضایی بنا به درخواست ساکنان ذی‌نفع و شکایت‌های واصله و رسالت شرعی و قانونی وارد عمل شده و در خصوص اشخاص خاطی اعمال قانون و رسیدگی‌های حقوقی و کیفری در این خصوص را در دستور کار دادگستری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: عدم نظارت صحیح، به موقع و قانونی دستگاه‌های متولی امر از جمله شهرداری، اداره راه و شهرسازی، اداره تعاون، مهندسان ناظر و بازرسان تعاونی باعث بروز مشکلات مزبور شده است که قانون در خصوص بعضی از این مراجع به ویژه مهندسان ناظر مجازات‌های انتظامی، کیفری و مسئولیت مدنی پیش‌بینی کرده که چنانچه لازم باشد اشخاص حقیقی یا حقوقی مزبور نیز موظف به پاسخگویی خواهند بود.
رئیس دادگستری بستک در ادامه گفت: کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری را که با عضویت نماینده شورای شهر، نماینده وزارت کشور و نماینده دادگستری تشکیل می‌گردد، به عنوان مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات ساختمانى مزبور اعلام و از شهرداری بستک به عنوان اداره شاکی خواست تا پرونده تخلفات صورت گرفته را تکمیل و تا پایان سال‌جاری به کمیسیون تخلفات ساختمانی ارجاع کند.
خاطر نشان می‌گردد مسکن آشیانه حدود ۴۲۸ واحد مسکونی دارد که در قالب تعاونی مسکن مهر ساخته شده و در حال حاضر اغلب اعضا و خریداران علی‌رغم مشکلات موجود در آن سکونت دارند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top