skip to Main Content

گلایه ای که موجب اخراج رییس اداره از جلسه شد

انتقاد هر چند سازنده است اما شنیدن آن برای هر کس آسان نیست و آستانه تحمل افراد بسیار متفاوت است.

49به گزارش پایگاه خبری بادگیر، در پی گلایه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از عدم حضور فرماندار در جلسات و برنامه های هنرمندان شهرستان، فرمانداری در واکنش به این گلایه از حضور ایشان در جلسه شورای اجتماعی جلوگیری نمود.

شیبانی در این خصوص گفت: متأسفانه آستانه تحمل گلایه از سوی مسئولین ارشد شهرستان بسیار پایین آمده و این در حالی است که دولت محترم تدبیر و امید همواره شعار نقد پذیری را در جلسات متعدد مطرح می نماید.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک دغدغه هنرمندان و نخبگان فرهنگی شهرستان را مبنی بر حضور فرماندار در لااقل یکی از برنامه های آنان دغدغه ای به جا دانست و افزود: هنرمندان و فرهنگیان، نخبگان هر جامعه محسوب می شوند و توقع حضور یک جلسه در برنامه های آنان انتظار نابجایی نبوده است.

شیبانی گفت: تا کنون جلسات متعددی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متشکل از هنرمندان نخبه شهرستان و فرماندار برنامه ریزی شده بود که هر بار از سوی فرمانداری به تعطیلی کشیده شد.

امام جمعه موقت بستک در پایان گفت: امیدوارم که دولتمردان به شعار دولت محترم تدبیر و امید مبنی بر پذیرش نقد، احترام گذاشته و در جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی جامعه در سالی که مزین به اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی است گام بردارند.

یادآوری می شود طی دعوتنامه فرماندار شهرستان بستک در تاریخ ۹۳/۱۰/۲۱ مبنی بر حضور حجت الاسلام والمسلمین شیبانی در جلسه شورای اجتماعی شهرستان، معاون فرماندار بستک از حضور ایشان در جلسه جلوگیری نمود.

5 دیدگاه

  1. جناب حاج آقا شیبانی وقتی خودشان دعوت نامه خودشان را قبول ندارند نهایت تنگ نظری است .مدیرانی که باید موجب انسجام مردم شوند اینگونه عمل کردن از انسانیت به دوره و……چگونه میخواهند باعث اتحاد گردند.وا اسفا به این افکار

  2. آقای روحانی؛
    فرماندار دولت تدبیر و امید شما ،قدرت انتقاد نداشت و زمینه استعفاء شیبانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک رو رقم زد!!!

  3. سلام و عرض پوزش از همه عزیزانی که به هر شکل ابراز محبت کردند و شرمنده از اینکه سیل پیامهای شما را به دلیل توصیه دلسوزان و حفظ آرامش شهرستان نمی توانم منعکس کنم.
    از ابراز محبت همه شما قدردانی می شود.
    با تشکر شیبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top