skip to Main Content

توانمندی مربیان پرورشی با همدلی و همکاری مدرسه و اداره به ثمر می نشیند

معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه جناح در بازدید از مدارس کوخرد گفت : توانمندی مربیان پرورشی با همدلی و همکاری مدرسه و اداره به نتایج خوبی منجر می شود

20141229_133355به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد باقر جمالی معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه جناح صبح امروز در بازدید از مدارس کوخرد گفت: ایجاد انگیزه و بالا بردن مهارت در راستای بازسازی و توانمند سازی شغلی مربیان پرورشی مدارس مهم ترین مساله در پیشبرد فعالیت های پرورشی محسوب می شود.

جمالی تصریح کرد: با توجه به پیچیدگی موضوع به لحاظ تغییرات سریع الگوهای رفتاری دانش آموزان و مواجه شدن مربیان پرورشی مدارس به مسایل نوپدید تربیتی، همکاری همه مسئولان و دست اندر کاران تربیتی در این خصوص جزئی از تعهدات همکاران محسوب می شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه جناح ضمن تاکید بر طرح مشق مهربانی، ایستگاه خاطره و یاوران انقلاب بیان کرد: جهت پیشبرد فعالیت های پرورشی باید تلاش و پیگیری های مستمری صورت بگیرد که مدارس منطقه جناح در این زمینه فعال هستند.

جمالی تقویت حوزه پرورشی را یکی از برنامه های پیش روی مدیریت آموزش و پرورش جناح دانست و گفت: تقویت بخش پرورشی به نبوغ هر چه بیشتر دانش آموزان منجر می شود و خلاقیت را در دانش آموزان بارور می کند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top