skip to Main Content

حضور مسئولان در برنامه‌های فرهنگی هنرمندان را دلگرم می‌کند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد بستک گفت: حضور مسئولان در برنامه‌های فرهنگی هنرمندان را دلگرم می‌کند.
شب شعر نبوی ۱
 به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از خبرگزاری فارس از بستک، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا شیبانی شنبه شب در مراسم شب شعر نبوی که به مناسبت هفته وحدت در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در سالی که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریتی جهادی است، متاسفانه برخی از مسئولان اصلاً توجهی به این موضوع ندارند.

وی افزود: تاکنون برنامه‌های متعددی از سوی این اداره و با مشارکت مردم و انجمن‌های فرهنگی هنری در شهرستان اجرا شده که بعضاً هزاران نفر از مردم در آن شرکت می‌کردند، اما عدم حضور فرماندار شهرستان برای همه جای سؤال است.

شیبانی گفت: هنرمندان شهرستان این توقع را از فرماندار دارند که وی در برنامه‌ها در کنار آنها باشد و این انتظار نا به جا یا دور از ذهنی نیست.

یادآور می‌شود شب شعر نبوی به مناسبت هفته وحدت در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) بستک اجرا شد که ۲۳ شاعر شهرستان اشعار خود را در وصف پیامبر(ص) و اهمیت وحدت جهان اسلام قرائت کردند.

دیدگاه

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    دو صد گفته چو نیم کردار نیست
    جالب است کسانیکه هفته وحدت را بهانه ی خودنمایی خود قرار داده اند بد نیست اندکی هم در عمل عامل وحدت باشند و دشمنان را ناکام بگذارند،جالب است که معلوم نیست بعضی از افراد مسئول بدنبال چه اهدافی هستند و هردم بسان خسی بر روی آب به هر سو روان هستند و نه دوستی شان معرز و نه دشمنی شان مشخص است، جز اینکه ماهیت و منویات خود رو بکنند چیزی دیگر عایدشان نگشته و نمی گردد.اما نیک میدانیم که در نظامی که رهبری مدبر سکاندار آن است خناسان فرصت تفرقه افکنی نخواهند یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top