skip to Main Content

باید زمینه استقبال هر چه بیشتر جوانان از کتابخانه فراهم گردد

باید زمینه استقبال هر چه بیشتر جوانان از کتابخانه فراهم گردد

IMG_056600

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد رادمهر سرپرست فرمانداری پارسیان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان بر لزوم زمینه سازی حضور هر چه بیشتر جوانان در کتابخانه ها و مطالعه کتاب تأکید کرد.

وی افزود: تشکیل جلسات انجمن کتابخانه های عموی باید زمینه ارتقاء فرهنگ مطالعه در جامعه را فراهم نماید و مصوبات این جلسه به عنوان خروجی کارشناسی شده مورد توجه قرار گیرد.

رادمهرگفت: خوشبختانه با قرار گرفتن جامعه در عصر انفجار اطلاعات و رسانه ها، همچنان کتاب جایگاه شاخص خود را حفظ کرده است و همچنان مردم کتاب را به عنوان یاری مهربان در کنار خود می بینند.

سرپرست فرمانداری پارسیان در ادامه اظهار داشت: فرهنگ مطالعه باید از سنین کودکی نهادینه شود و متولیان امر کتاب و کتابخوانی باید زمینه های این فرهنگ سازی را فراهم نمایند.

رادمهر توسعه و ترویج کتابخانه ها در سطح روستاهای شهرستان را ضرورتی انکار ناپذیر دانست و گفت: توسعه روستاها موضوعی است که دغدغه همه مردم هست و در این مسیر نباید از توسعه زیرساختهای کتابخوانی و انس با کتاب غافل شد.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در پایان گفت: توجه به مطالعه باعث کسب مهارت در زندگی می شود و امکان حضور مؤثرتری به افراد در جامعه می دهد.

ارسال توسط: بنایی زاده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top