skip to Main Content

دستگاه قضایی با آنان که خواسته یا ناخواسته وحدت جامعه را به هم بزنند شدیدا برخورد خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، قدرت الله حاجی زاده رئیس دادگستری شهرستان بستک ضمن تبریک عید میلاد پیامبر و هفته وحدت گفت: دستگاه قضایی با آنان که خواسته یا ناخواسته وحدت جامعه را به هم بزنند شدیدا برخورد خواهد کرد.

دادگستری ۲متن پیام ریاست محترم دادگستری شهرستان بستک بدین شرح است:

با سلام و احترام خدمت مردم شریف و مسوولین محترم شهرستان بستک ؛
بنده به سهم خودم عید میلاد حضرت ختمی مرتبت ، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله را به همه ی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم و گرامی می داریم هفته وحدت را که نماد انسجام و یکپارچگی امت واحده اسلامی است.

هفته وحدت فرصت خوبی برای نشان دادن اقتدار نظام در سایه ی منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای به تمام دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است، دشمنان قسم خورده ای که منافع خود را در تفرقه افکنی بین مسلمانان بالاخص شیعه و سنی در منطقه می بینند و بحمدالله هوشیاری و بصیرت مردم مسلمان ایران زمین و علمای شیعه و سنی، تمام نقشه های شوم آنان را نقش بر آب نموده است.
و آنچه امروز در شهرستان بستک شاهد آن هستیم همدلی ، تعامل، همکاری و مشارکت جمعی مردم و مسوولین نظام اعم از شیعه، سنی، بومی و غیر بومی در جهت تحقق آرمانهای متعالی نظام اسلامی بوده که نتیجه این انسجام و همدلی وحدت و امنیت پایدار در شهرستان بوده است.
و به عنوان خدمتگزاری کوچک در دستگاه قضایی یادآور می شوم که حفظ این وحدت در این برهه از زمان رسالتی است بر دوش تک تک آحاد جامعه و کوتاهی از انجام این مهم علاوه بر اینکه به نفع هیچ شخص یا گروهی نخواهد بود، گناهی است نابخشودنی و خیانتی است جبران ناپذیر که امنیت ملی را به مخاطره می اندازد و دستگاه قضایی به عنوان پاسدار حریم قانون، با آنان که خواسته یا ناخواسته به دنبال وارد کردن خدشه بر وحدت و امنیت مردم هستند شدیدا برخورد نموده و برای حفظ وحدت و امنیت در جامعه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top