skip to Main Content

برگزاری کلاسهای کانون جوانان پیرو ولایت برای مددجویان تحت حمایت 

به مناسبت هفته وحدت کلاس های کانون جوانان پیرو ولایت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بستک برگزار شد.

IMG_0063

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد بستک، با فرارسیدن هفته وحدت و به همین مناسبت کلاسهای کانون جوانان پیرولایت برای مددجویان تحت حمایت شهرستان با حضور روحانیون برجسته و مربیان و مشاوران فرهنگی کمیته امداد در مسجد امام علی (ع)بستک برگزار شد.

هاشمی پور مدیر کمیته امداد بستک گفت:  در این دوره از کلاس های آموزشی تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان در مقاطع ابتدایی،راهنمایی و متوسطه شرکت کرده اند که در این کلاس مطالبی در خصوص احکام ،نماز، آموزه های اعتقادی و دینی و معرفی ولی فقیه و رهبری امام خمینی(ره) و نقش ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین معرفی و شان و منزلت پیامبر خاتم حضرت محمد(ص)  توسط حاج آقا صادقی از روحانیون شهرستان برای دانش آموزان  تحت حمایت بیان نمودند.

ایشان افزود :در این دوره آموزشی علاوه بر تدریس احکام دینی و مذهبی ،با توجه به شروع فصل امتحانات دانش آموزان، آموزش ها و مشاوره  لازم توسط مربیان و مشاوران فرهنگی به آنان ارائه شد.

وی ادامه داد :برنامه های مختلف دیگری برای دانش آموزان تدارک دیده شده و در حال اجرا هست : تهیه سرود، آماده کردن روزنامه دیواری با موضوعیت میلاد رسول اکرم(ص)و هفته وحدت ، ۲۲ بهمن و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی .

قابل ذکر است این کلاس ها به مدت ۵ روز از یکشنبه ۱۴ دی ماه آغاز و  تا پنجشنبه  ۱۸ همین ماه ادامه خواهد داشت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top