skip to Main Content

تلاش های صورت گرفته طی یک ساله اخیر از سوی بنیاد مسکن و استانداری هرمزگان قابل تقدیر است

تلاش داریم که اعتبارات باقیمانده برای بازسازی مناطق آسیب دیده به طور کامل محقق شده و بخشی از خانواده هایی که نیازمند به تسهیلات برای تعمیرات منازل مسکونی شان هستند از این امکان برخوردار شوند.

2به گزارش پایگاه خبری بادگیر، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان و عضو کمیسیون عمران مجلس در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با تقدیر از تلاش های صورت گرفته طی یک ساله اخیر از سوی بنیاد مسکن ،  استانداری هرمزگان و دیگر دستگاههای مسئول، اظهار داشت: تلاش ما این است که اعتبارات در نظر گرفته شده برای بازسازی مناطق آسیب دیده بستک به طور کامل محقق شود و بخشی از خانواده هایی که نیازمند به تسهیلات برای تعمیرات منازل مسکونی شان هستند بتوانند از این امکان برخوردار شوند. همین طور در تلاش هستیم تا آن دسته از خانواده هایی که تمکن مالی کافی ندارند نیز برای بازسازی منازل مسکونی شان مورد حمایت قرار گیرند.

وی گفت: طی یک ساله اخیر تلاش های خوبی برای بازسازی بستک صورت گرفته که اگر چه محدودیت هایی در حوزه منابع وجود داشت اما برنامه ریزی ها به گونه ای هدایت شد تا به تدریج آثار زمین لرزه سال گذشته رفع شود و اکنون شمار قابل توجهی از پروژه های بازسازی به پایان رسیده و یا در آستانه تکمیل نهایی است.

رئیس کمیته حمل و نقل مجلس ادامه داد: علاوه بر تلاش های استاندار محترم که طی این مدت بازدیدهای متعددی از منطقه داشتند، معاونین استانداری هم توان خودشان را در این زمینه پای کار آورده اند و بدون شک با تلاش هایی که در جریان است، بستک علاوه بر بازسازی به توسعه شایسته ای نیز دست خواهد یافت.

جباری از تلاش های دو معاونت عمرانی و سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز تقدیر کرد و گفت: آقای اکرمی طی سالهایی که در بندرلنگه مسئولیت فرمانداری این شهرستان را داشتند، به خوبی با مسائل و مشکلات آشنا هستند و نگاه ویژه ای به مسئله توسعه غرب استان دارند و امیدواریم در جایگاه معاونت سیاسی و امنیتی شاهد توفیقات هر چه بیشتر ایشان باشیم. آقای تراکمه معاونت عمرانی استانداری نیز از نیروهای متخصص و متعهد غرب استان هستند که توانمندی ایشان در این معاونت سبب رشد و توسعه بیش از پیش هرمزگان و شهرهای مختلف آن خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران خانه ملت تاکید کرد: دولت و مجلس با تعامل، همدلی و انسجام موفق می شوند و هر چه تعامل میان دستگاهها و قوا بیشتر باشد، دامنه توفیقات افزایش بیشتری می یابد و تاثیرات مثبت آن را در جامعه شاهد خواهیم بود که سبب رضایت مردم می شود.

جباری عنوان کرد: باید هر روزنه ای که سبب تقابل می شود را از میان برداشت و با اراده و پشتکار به خدمت به مردم پرداخت و اکنون شرایط برای خدمت همه جانبه در استان مهیا است و باید از این فرصت به نحو شایسته ای استفاده کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top