skip to Main Content

مشارکت در پاکسازی نشان از توجه مردم به محیط شهری و فضای زندگیشان دارد

مشارکت در پاکسازی نشان از توجه مردم به محیط شهری و فضای زندگیشان دارد

۱۲۳۴به گزارش پایگاه خبری بادگیر، در آغازین ساعات روز ١٢ دی ماه آخرین روز از مراسم پاکسازی عمومی شهر بستک در پارک ٢٢ بهمن آغاز شد.
این مراسم راس ساعت ٨ صبح با حضور رییس بنیاد مسکن کشور،معاونین وکارشناسان بنیادمسکن کشور و استان، شهردار بستک، فرماندار، معاون فرماندار، شیخ عبدالکریم محمدی از علمای برجسته جنوب کشور، استادحبیبی از چهرهای فرهنگی و اولین فرماندار شهرستان، مهندس ارفعی مدیر عامل مهندسین مشاور ارگ بم و مشاور بازسازی شهر بستک، شوراهای اسلامی سابق و فعلی شهر، تشکل های زیست محیطی، مسئولین ادارات و گروه ها و تشکل های مردمی در پارک ٢٢ بهمن برگزار شد.
شهردار بستک در این مراسم ضمن تشکر از تشریف فرمایی مهندس تابش و همراهان ایشان به شهر بستک در سالگرد زلزله، به تشریح فعالیت های شهرداری در خصوص پاکسازی شهر پرداخت.
شهرداربستک اعلام کرد سالیانه منابع زیادی از بودجه شهرداری صرف مدیریت پسماند می شود که در صورت کاهش تولید پسماند میتوانیم هزینه آن را صرف اجرای پروژه های عمرانی و زیبا سازی شهر نماییم.
جلالی به اهمیت منظر شهری تاکید کرد و افزود: شهرداری در صدد آن است که چهره شهر در سالگرد زلزله مخرب ١٢ دی با تغییرات عمده ای دگرگون نماییم به گونه ای که مردم خاطره تلخ زلزله را فراموش کنند .
وی افزود مشارکت مردم در قالب گروهها و تشکل ها در پاکسازی نشان از توجه مردم به محیط شهری و فضای زندگیشان دارد.
جلالی گفت بعد از پاکسازی نسبی شهر از نخاله های ساختمانی، مصالح اضافی، کاغذ و زباله در راستای ماده ٨ قانون پسماند، قوانین محلی سخت تری را به تصویب شورای شهر می رسانیم که بتوانیم این پاکسازی که توسط خود مردم انجام شده را حفظ کنیم.
شهردار بستک از همکاری و مشارکت همه ادارات، بخش خصوصی، دهیاری ها، گروه ها و تشکل های مردمی، نیروهای خدوم شهرداری بستک، و به طور ویژه از شهرداری جناح که صمیمانه در این برنامه با شهرداری مشارکت کرده و همراه و یاور شهرداری بوده اند تقدیر و تشکر نمود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top