skip to Main Content

حماسه ۹ دی تجدید پیمان ملت بزرگ ایران با رهبری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: حماسه ۹ دی تجدید پیمان ملت بزرگ ایران با رهبری است.

01 (4)به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بستک، ناصر توکلی در حاشیه مراسم حماسه ۹ دی، اظهار داشت: حماسه ۹ دی تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‏ها و ارزش‌هاى‏ انقلاب است و این خود به جهان ثابت می کند که مردم ایران از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل فتنه گران حمایت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک افزود: درایت مقام معظم رهبری در فتنه سال ۸۸ موجب وحدت و یکپارچگی مردم در آن روز ثابت کردند که میان مردم و ولایت پیوندی ناگسستی وجود دارد و از آرمان ها و ارزش های مقدس دینی و مذهبی دفاع می نمایند.

وی در ادامه با اشاره به نقش رهبری در خنثی کردن فتنه دشمنان در کشور، اضافه کرد: مربیان و متولیان آموزش و پرورش بایستی این حرکت حماسی ۹ دی را به دانش آموزان انتقال دهند.

توکلی در پایان سخنان خود گفت: متولیان تعلیم و تربیت بایستی با برگزاری نشست هایی در خصوص شکل گیری فتنه ۸۸ و ریشه کن کردن آن و خلق حماسه ای ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برای دانش آموزان تبیین نمایند.

گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار شهرستان، مسئولین ادارات و دانش آموزان همزمان با سراسر کشور در دبیرستان پسرانه مصطفویه بستک برگزار شد.

ارسال توسط:  حرمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top