skip to Main Content

مشارکت هنرمندان در پاکسازی فضای پیرامونی اماکن تاریخی و گردشگری بستک

هنرمندان بستک فضاهای پیرامونی اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان را پاکسازی می کنند

شیبانی ۱۰به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت الاسلام شیبانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از مشارکت هنرمندان در پاکسازی فضاهای پیرامونی اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان خبر داد.

وی افزود: با توجه به آغاز طرح پاکسازی شهر بستک در اولین سالگرد زلزله، هنرمندان شهرستان نیز تصمیم گرفتند در این طرح مشارکت نموده و محیط اطراف اماکن تاریخی و گردشگری را پاکسازی کنند.

شیبانی گفت: با توجه به بازسازیهای یک سال گذشته بسیاری از مصالح و نخاله های ساختمانی در شهر رها شده است که ابتکار بسیار خوب مسئولین شهرستان مبنی بر پاکسازی فراگیر شهر می تواند چهره شهر را کاملا تغییر بدهد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک در خصوص اماکن تاریخی و گردشگری شهر بستک و جزئیات مشارکت هنرمندان در این طرح گفت: طی جلسه با انجمنهای هنری تصمیم گرفته شد اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر بستک توسط هنرمندان پاکسازی شود که تا کنون میراث فرهنگی حمام خان بستک و محوطه اطراف آن را پیشنهاد نموده است.

شیبانی در پایان خاطر نشان کرد: هنرمندان شهرستان در برنامه های اجتماعی شهرستان همواره حضوری پر رنگ داشته اند و امیدواریم این برنامه نیز مورد استقبال هنرمندان شهرستان قرار گیرد.

لازم به ذکر است پاکسازی محوطه پیرامونی حمام خان بستک روز چهار شنبه ۱۰ دی ساعت ۳ بعد از ظهر توسط هنرمندان شهرستان پاکسازی خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top