skip to Main Content

بلوار رسول اکرم(ص) شهر لمزان روشن می شود

در آینده ای نزدیک بلوار رسول اکرم(ص) شهر لمزان روشن می شود

شهردار لمزان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد اسفند مر شهردار لمزان از روشنایی بلوار رسول اکرم(ص) شهر لمزان تا چند روز آینده خبر داد.

اسفندمر در این خصوص گفت: یکی از پروژه های مهم شهرداری لمزان از بدو تاسیس، اجرای بلوار رسول اکرم(ص) بود که به طول ۲۰۰۰ متر در دو باند ۹ متری پیش بینی شده است.

وی افزود: بلوار رسول اکرم(ص) خروجی شهر لمزان به سمت انجیره محسوب می شود که از میدان نخل شروع شده و به سمت خورچاه و انجیره منتهی می گردد و عملیات زیرسازی و جدول گذاری آن به پایان رسیده است .

این مقام مسؤول عنوان کرد: درحال حاضر قسمتی از این خیابان برای اجرای کامل بلوار نیازمند تخریب برخی منازل و بازگشائی مسیر آن است که امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم این مسیر را بازگشائی نمائیم.

شهردار لمزان ضمن تشکر از مردم لمزان بابت همکاری در زیباسازی و مناسب سازی فضای شهر گفت: بخش دوم به دلیل نبود موانع جدی و همکاری مستمر مردم اجرا شده است که از فواید آن مردم می توانند بهره مند شوند.

اسفند مر در پایان گفت: روشنائی معابر این بلوار با طراحی و تعبیه ی ۳۰ عدد چراغ معابر دو طرفه درحال اجراست و فعالیتهای بتن ریزی و کابل کشی آن رو به اتمام است و در راستای سهولت تردد مردم کمتر از ده روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار لمزان ضمن تشکر مجدد از همکاری و مساعدت صمیمانه مردم لمزان گفت: امیدواریم این بلوار بزرگ که به نام بزرگ مرد تاریخ بشریت مزین هست بزودی آسفالت شود و توانسته باشیم رضایت شهروندان بزرگ لمزانی را جلب نماییم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top