skip to Main Content

تشکر یا انتقاد؟!/ ابتکار شهرداری در ممانعت از ورود خودروها به محوطه پارک ساحلی

به گزاش پایگاه خبری بادگیر، پارک ساحلی خلیج فارس همه ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است و در ایام نوروز استقبال از این پارک چندین برابر می شود.

شهرداری پارسیان با درک اهمیت این مجموعه گردشگری از ماه ها قبل ساماندهی آن را در دستور کار قرار داد و با توسعه  فضای سبز، روشنایی، چراغانی کوه های مشرف به محوطه به زیبایی آن افزود.

ورود و خروج خودروها در محوطه پارک آسایش را از خانواده ها گرفته بود و بعضا درگیری های لفظی و فیزیکی بین رانندگان و عابران به وجود می آمد و کودکان نمی توانستند به راحتی در محوطه پارک تردد کنند.

چندی پیش مشاهده گردید شهرداری در یک ابتکاری زیبا مکان مناسبی را برای پارک خودروها در نظر گرفته و ورود خودرو در حریم آسایش و استراحت گردشگران را ممنوع کرد.

این موضوع گویا مستمسکی برای برخوردهای غیر منطقی برخی شده و گاها از طریق رسانه ها این موضوع که نظر عامه نیست به صورت یک مطالبه عمومی مطرح می شود.

اگر نگاهی به سایر مناطق گردشگری در سراسر کشور انداخته شود مشاهده می شود که اماکن گردشگری از استاندارهای خاصی برخوردار هستند و کمترین آن احساس امنیت گردشگران از ازدحام و صدای خودروها می باشد.

امید می رود با انجام اصلاحاتی که شهرداری شهر در خصوص پارک ساحلی خلیج فارس ایجاد کرده است فضایی امن و آرام برای خانواده ها و گردشگران به وجود بیاید.

انتهای پیام/پ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top