skip to Main Content

پیام نوروزی مهندس شاهرخی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، مهندس حسن شاهرخی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان سال ۱۳۹۷ را تبریک گفت و در بخشی از پیام خود چنین عنوان کرد:

 

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی /// که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش /// که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

 

 

سال نو همواره نوید حلول افکار، کردار و تصمیم های نو می دهد. سال نو باستانی حلقه وصل نسل های گذشته و امروزیان است تا به فراخور زمان حلول آموزه های دینی و ایرانی را تحکیم ببخشد زیرا معتقدیم فرهنگ ایرانی اسلامی فرهنگ زیبایی ها و خوبی هاست و همان گونه که پندار نیک پسندیده است عمل صالح نیز مورد پذیرش است.

 

خداوند را سپاس می گوییم در سالی که گذشت همت همکاران و مجموعه دغدغه مندان کشور در کنار تلاش بی وقفه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را تحولی عظیم بخشید و ریل گذاری خوبی در حوزه های مختلف صورت پذیرفت.

 

این تلاش مجدانه بی شک حاصل استفاده از خِرَد جمعی بوده لذا بر خود میبالم دوستانی داریم دغدغه مند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری(دام عزه) که همواره دغدغه تولید داشته اند.

 

امسال نیز با نامگذاری سال حمایت از تولید داخلی توسط معظم له مسئولیت ما دوچندان شده است و بر خود فرض می دانیم برای نیل به این هدف ارزشمند تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

 

اینجانب ضمن تبریک سال ۱۳۹۷ و تقدیر از همه کسانی که در طول یک ساله گذشته با راهنمایی ها دلسوزی و دغدغه خود را ظهور دادند در ایام رستاخیز طبیعت که تجلی مواهب الهی بر بستر گیتی است عهد میبندم تمام تلاش خود را برای تعالی تولید داخلی به کار بگیرم و ضمن استعانت از خداوند متعال از هیچ کوششی دریغ ننمایم.

 

حسن شاهرخی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top