skip to Main Content

نمایش آثار برگزیده جشنواره ملی عکس خلیج فارس و پارسیان در پارک ساحلی خلیج فارس

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد اسدی در گفتگو با خبرنگار بادگیر در پارسیان اظهار کرد: جشنواره ملی عکس خلیج فارس و پارسیان با دریافت ۱۲ هزار اثر هنری از یک هزار و ۳۲۰ عکاس هنرمند از سراسر کشور یکی از افتخارات هنری استان و شهرستان به حساب می آید.

وی افزود: از مجموع دو جشنواره ۱۰۰ تابلو انتخاب شده که این آثار در پارک ساحلی خلیج فارس میزبان علاقمندان می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان همچنین گفت: این نمایشگاه از پنجم فروردین طی مراسمی به صورت رسمی افتتاح و آماده استقبال از علاقمندان است و در حاشیه آن نیز برنامه های آموزشی و نقد آثار برگزار می شود.

اسدی ضمن تقدیر از شهرداری پارسیان بابت همکاری همه جانبه از جشنواره ملی عکس خلیج فارس و پارسیان گفت: شهرداری از ابتدای کار در کنار هنرمندان قرار گرفت و اگر امروز این اتفاق خوب در شهرستان رقم خورد به همت مجموعه شهردار و پرسنل این شهرداری بوده است.

دبیر شواری فرهنگ عمومی اضافه کرد: میهمانان و هنرمندان منتخب جشنواره در شهرستان حضور دارند و تا پایان تعطیلات نوروزی میزبان آنان خواهیم بود.

اسدی یکی از برنامه های جنبی این نمایشگاه را نمایش آثار دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی پارسیان عنوان کرد و گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارسیان با دو غرفه و نمایش ۲۰ اثر در برنامه های جنبی دومین جشنواره ملی عکس خلیج فارس و پارسیان حضور دارند که جا دارد از همه آنان تقدیر شود.

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top