skip to Main Content

اعلام آمادگی بازیگر و فیلمساز مطرح استان جهت همکاری با آموزش و پرورش منطقه جناح

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح از اعلام آمادگی بازیگر و فیلمساز مطرح استان جهت همکاری با آموزش و پرورش منطقه جناح خبر داد.

20141203_123754
به گزارش پایگاه خبری بادگیر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه جناح، محمد باقر جمالی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح ابراز داشت: به منظور تبادل همکاری در زمینه های مسابقات فرهنگی و هنری جلسه ای با هنرمندان استانی و شهرستان بستک برگزار گردید. وی افزود : اگر مسابقات فرهنگی و هنری به صورت صحیح اطلاع رسانی شود و دانش آموزان را تشویق به شرکت در مسابقات نماییم ، می توانیم از رشته های مختلف فرهنگی و هنری به عنوان یک فرصت و ابزار مبارزه جنگ نرم استفاده کنیم.
محمد باقر جمالی در جمع هنرمندان استان اظهار داشت : این مسابقات محاسن زیادی دارد از جمله پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و بازدارندگی آنان از فضای مجازی و ماهواره و ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان.

وی بیان کرد: پرورش استعداد ها و بروز خلاقیت و ابتکارات دانش آموزان از اهداف مسابقات فرهنگی و هنری می باشد که در مجموع به اجتماعی کردن نوجوانان و جوانان می انجامد.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه جناح اضافه نمود : لازمه موفقیت در حوزه این مسابقات ، توانمندی مربیان در سطح مدارس منطقه می باشد.

وی خاطر نشان ساخت : یکی از مسائل این حوزه ، نبود بودجه کافی برای هزینه در امور پرورشی به خصوص مسابقات قرآن ، معارف اسلامی و فرهنگی و هنری است.
جمالی گفت : با همفکری و همکاری در جهت توانمند سازی مربیان تلاش می کنیم و از ظرفیت همه همکاران استفاده خواهیم نمود.
عقیل پور عبدالله بازیگر ، فیلمساز و مستند ساز مشهور استان هرمزگان اظهار داشت : اگر بخواهیم در حوزه هنر و مسائل فرهنگی به موفقیت برسیم باید با تلاش و جدیت فراوان فعالیت گردد. وی خاطر نشان ساخت : بنده آماده هر نوع همکاری به ویژه کارگاه های آموزش برای مربیان هستم .
حسن اماسه رئیس انجمن نمایش و شهرستان بستک تصریح نمود : بزرگترین مشکلات حوزه پرورشی نگاه ضعیف و سطحی همکاران آموزش و پرورش به این حوزه است . وی افزود : دیگر آسیب جدی این حوزه افردای هستند که سمت مربی پرورشی دارند ولی تخصص پرورشی ندارند .
شایان ذکر است عقیل پور عبدالله الان در فیلم بدرقه نوح که از شبکه یک سیما پخش می شود بازی می کند . این جلسه با حضور معاون پرورشی اداره ، سید عبدالله افکار کارشناس امور تربیتی ، عقیل پور عبدالله بازیگر استان هرمزگان ، حسن اماسه رئیس انجمن نمایش شهرستان و فریبا آذر از مربیان فعال پرورشی منطقه برگزار شد.

ارسال خبر: میلاد کارگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top