skip to Main Content

سیبه کوخرد در کمال نا باوری باخت

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان بستک، سیبه اتحاد رودانی را پیش داشت که چندان تیم مطرح و سرسختی نبود و همه انتظار سه امتیاز این دیدار را به نفع کوخرد میکشیدند.

سیبه ۱

اما آنچه که روی کاغذ بود اتفاق نیفتاد و بازی با سوت داور لنگه ای آغاز شد. دقایق ابتدایی، بازی در میانهای میدان در جریان بود تا اینکه تیم میهمان در دقیقه ۲۰ دروازه سیبه را گشود. بعد از این گل، تیم میزبان روی دروازه اتحاد چندین موقیت خطرناک ایجاد کرد که در دقیقه ۴۰ بازی باز هم سعید خیالی موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. بعد از اعلام نقطه پنالتی کادر فنی تیم میهمان به شدت به داور بازی اعتراض کردند که در پی این اعتراض ۵ دقیقه از وقت بازی گرفته شد. ضربه پنالتی را مصطفی مشایخی به جایی زد که دروازه بان با تجربه اتحاد حرکت کرده بود. بدین ترتیب بهترین موقعیت تیم سیبه در نیمه نخست ازدست رفت.
اما با آغاز نیمه دوم تیم سیبه حملات خود را به روی دروازه میهمان دو چندان کرد تا اینکه در دقیقه ۵۴ بازی توسط فاروق خدایار به گل تساوی رسید. بعد از این گل، شاگردان حسینی نژاد دست از پا نکشیدند و برای گل برتری پیش رفتند. موفقیتها یکی پس از دیگری برای سیبه از دست میرفت تا در دقیقه ۸۰ بازی تیم میهمان روی ضد حمله به گل دوم رسید تا کار برای سیبه سخت شود. در ادامه حملات سیبه راه به جایی نبرد تا این تیم دومین شکست خانگی خود را تجربه کند.
تیم سیبه کوخرد در هفته بعد میهمان تیم آماده ی شهرداری نوین بندرعباس خواهد بود.

خبرنگار: عبدالله دامن افشان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top