skip to Main Content

فعالیت همزمان ۷ پیمانکار برای آبرسانی به شهرستان خمیر/ وضعیت آبرسانی به روستاهای خمیر بهبود یافته است

به گزاربادگیرنیوز، جهانگیر حسین زاده در شورای اداری شهرستان خمیر افزود:علیرغم اینکه شهرستان خمیر فاقد منابع پایدار آب است اما با مجموع اقدامات انجام شده، مشترکین شهر خمیر که تا پیش از این ۵ روز در هفته آب دریافت می کردند در حال حاضر در تمام روزهای هفته از آب آشامیدنی بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه افزایش کیفیت خدمات هم در شهر و هم در روستاها مورد توجه است، تصریح کرد، مشترکین مجتمع کشار پیش از این ماهی یک بار آب دریافت می کردند که در حال حاضر فاصله روزهای دریافت آب به هفته ای یک بار تقلیل یافته است.

به گفته مدیر امور آبفای خمیر، تعویض ممبران های آبشیرین کن، اصلاح خطوط و ساماندهی انشعاب ها از جمله اقداماتی است که باعث شده وضعیت آب این مجتمع بهبود یابد.

وی همچنین به پروژه های آبفا درهفته دولت اشاره کرد و گفت: پروژه های مخزن ۵۰۰ متر مکعبی آبشیرینکن مجتمع کشار، شبکه آب شهرک خاتم بناب، مخزن خیرساز گوین و اجرای خط انتقال آب گوین به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

حسین زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۷ پیمانکار بصورت همزمان در شهرستان خمیر فعال هستند، خاطرنشان کرد، فاز دوم خط انتقال آب کهورستان به رویدر، احداث ایستگاه پمپاژ چاه لیمو به سمت انگوران و تهلو، اجرای خط انتقال پل انگور، اجرای خط انتقال درگور، اصلاح شبکه روستاهای درگور، آل درویش، کسه، آرابی و اصلاح خط انتقال آب شیرین کن مجتمع کشار از جمله این پروژه هاست.

وی در پایان افزود: اصلاح و توسعه شبکه و خط انتقال مجتمع کیشی نیز طی چند روز آینده آغاز می شود.

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top