skip to Main Content

نیروی انسانی کارآمد، محور توسعه آموزش و پرورش است

مرتضی عباسی نسب در جمع مدیران و معاونان مدارس منطقه جناح گفت: نیروی انسانی کارآمد، محور توسعه آموزش و پرورش است.

عباسی نسب هرمزگانبه گزارش پایگاه خبری بادگیر از جناح، مرتضی عباسی نسب معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جمع مدیران و معاونان مدارس منطقه جناح بر لزوم توجه هر چه بیشتر به دروس پایه تأکید کرد و گفت: توجه به کلاسهای پایه باعث انسداد بی سوادی می شود.

وی افزود: گروه های آموزشی به عنوان ظرفیت بی نظیر، باید مورد توجه قرار گیرند و با برنامه ریزی مدون از این گروه ها در جهت بهبود کیفیت آموزش استفاده کرد.

معاون آموزش ابتدایی استان با اشاره به شکوفا نمودن خلاقیت علمی دانش آموزان بیان داشت : برگزاری طرح های جابر بن حیان می تواند فرصت بروز خلاقیت به دانش آموزان بدهد تا از ظرفیت آن در زمینه برطرف نمودن اشکالات خود استفاده نمایند.

عباسی نسب در ادامه گفت: دانش آموزان اگر درکودکی تجارب خلاقیت داشته باشند می توانند در بزرگسالی خلاقیت های بزرگ و اختراعات و اکتشافات مهمی داشته باشند که طرح جابر بن حیان این بستر را فراهم می کند.

معاون آموزش ابتدایی استان با تأکید بر لزوم ایجاد ساز و کار مناسب در خصوص فرهنگ مطالعه گفت: فرهنگ مطالعه غیر درسی با توجه به دنیای مجازی که کودکان را از متن و مطالعه دور می کند به یک باور عمومی تبدیل شود و اولیاء دانش آموز به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

عباسی نسب در پایان گفت: امسال برای اولین بار سی دی های منتخبین سال قبل تکثیر و در اختیار منطق قرار گرفته است و از همه مربیان درخواست می شود آن را محور توجه به حساب آورند.

در پایان جلسه مدیر آموزش و پرورش منطقه جناح گزارشی از وضعیت آموزشی منطقه جناح ارائه نمود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top