skip to Main Content

هنر را در مسیر اصلاح جامعه بکار بگیرید

به گزارش پایگاه خبری بادگیر نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در نشست با جمعی از هنرمندان و اهالی قلم در استان هرمزگان اظهار کرد: هنر متعهد راهی برای رسیدن به تعالی و رشد ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی است و هنرمندان باید از هنر خود در مسیر اصلاح جامعه استفاده کنند.

وی افزود: هنرمند واقعی باید برای محیط پیرامونی خود دغدغه داشته باشد و از ظرفیت‌های خود در مسیر کمک به همنوعان خود استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به اهمیت توجه به ارزش‌های اخلاقی و اسلامی در خلق آثار هنری، عنوان کرد: انقلاب اسلامی سبب دمیدن ارزش در خلق آثار هنری شد و هنرمندان در طول ۳۸ ساله خود به خوبی نشان داده‌اند که با انقلاب همگام و همراه هستند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: هنر فاخر هنری است که برآمده از دل و جان یک هنرمند ارزشی و انقلابی باشد و در آن نکته‌ای برای هدایت جامعه موجود باشد تا دیگران را به خیر و صلاح و دوستی کشانده و یا در عناصر جامعه آگاهی خلق کند.

وی بیان کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره توجه ویژه‌ای به هنرمندان داشته‌اند و ما در استان هرمزگان نیز هنرمندان توانمند، مردمی و مقبولی داریم که باید در برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از ظرفیت‌های آنان به نحو شایسته‌تری استفاده شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top