skip to Main Content

دولت با گره زدن همه مسائل به برجام در مواضع داخلی و خارجی ضعیف عمل کرده است

به گزارش پایگاه خبری بادگیر نیوز به نقل از رودان نیوز؛ حسین هاشمی تختی،نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در همایش نیروهای انقلاب اسلامی رودان با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران افزود : انقلاب اسلامی ما توسط حضرت امام (ره) بر دو اصل بنا نهاده شد لذا ما باید بفهمیم که هدف ازانقلاب و گفتمان امام و رهبری چی بود که دو اصل مهم در شکل گیری این انقلاب جمهوریت و اسلامیت بود

رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان تصریح کرد: در راس جمهوریت رییس جمهور است که باید قانون اساسی را اجراء نماید و دو ویژگی پایبندی به قانون و مهمتر از آن ولایت پذیری داشته باشد و بر اساس معنویات مقام معظم رهبری حرکت کند و حتی ارشادات رهبری را امری مولوی بداند و به آن عمل کند .

هاشمی تختی با اشاره به برجام عنوان داشت : درموضوع برجام مقام معظم رهبری فرمودند که به برجام خوشبین نیستم اما از تیم مذاکره کننده حمایت می کنم و ۹ شرط گذاشتند که باید این تیم و دولت از این ۹ شرط و خط قرمزها عقب نشینی نکنند،اما متاسفانه امروز شاهد بد عهدی های بسیار از سوی طرف مقابل هستیم و تمام پیش بینی های رهبری و عدم خوشبینی به برجام تحقق پیدا کرد.

وی یادآور شد: دولت با گره زدن همه مسائل به برجام در بسیاری از موضعات داخلی و خارجی ضعیف عمل کرده است که معلوم نمی شود این نشان از ضعیف بودن دولت یا عدم تدبیر لازم در مشکلات بوده که فکر می کردند با پشت میز نشستن با غرب و اروپا یک شبه کشور متحول می شود و دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده های تحقق نیافته دولت یازدهم گفت: یکی از این وعده ها بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی بود که متاسفانه امروز همه ما شاهد هستیم که علاوه بر اینکه عزتی برای پاسپورت کشور ما نمانده است اکثر ایرانیان چه از مقامات و مردم برای سفر به کشورهای خارجی باید انگشت نگاری شوند.

هاشمی تختی با انتقاد از حرکت بسیار کند دولت در بحث تولید و اشتغال تاکید کرد: مردم از نظر معیشتی به فرموده مقام معظم رهبری مشکل دارند و به موضوع اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ آن طور که مورد توقع بود پرداخته نشد .

وی ولایت مداری را مهمترین ویژگی نیروهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: کسی که در خط نظام ،امام و رهبری حرکت کرد ما از آن حمایت می کنیم و جزء با نظام و رهبری با هیچکس عقد اخوت نبسته ایم و این راه را ادامه خواهیم داد.

هاشمی تختی در پایان خاطر نشان کرد: برای تحقق گفتمان انقلاب اسلامی ،امام و رهبری هر کاری لازم باشدانجام خواهم داد و در انتخابات ریاست جمهوری هم باید شخصی را انتخاب کنیم که تحقق گفتمان انقلاب اسلامی را از مهمترین برنامه خود قرار دهد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top