skip to Main Content

دولت با رویکردی اعتقادی به مبارزه با قاچاق پرداخته است / برخورد با سرباندها و کشف محموله‌های کلان قاچاق در اولویت باشد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ جاسم جادری عصر امروز در نخستین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان در سال ۹۶ قاچاق را معضلی بزرگ و نابود کننده اشتغال و تولید دانست و بیان داشت: دولت تدبیر و امید از ابتدای کار خود با رویکرد و نگاهی اعتقادی به مبارزه با قاچاق پرداخته است.

وی ادامه داد: کاهش ۱۰ میلیارد دلاری میزان قاچاق در کشور طی چهار سال اخیر نشان‌دهنده زحمات و برنامه‌ریزی‌های دولت یازدهم در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در هرمزگان نیز با حساسیت خاصی برای مبارزه با قاچاق برنامه‌ریزی و کار شده است، افزود: در سال جدید باید به صورت جدی به سمت کشف محموله‌های بزرگ قاچاق گام برداریم.

جادری برپایی اداره تعزیرات حکومتی در تمامی شهرستان‌های هرمزگان را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: شناخت و برخورد با سرباندها و کشف محموله های کلان قاچاق باید در اولویت باشد و همچنین در حوزه پیشگیری نیز باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی خواستار ثبت و ساماندهی تمامی انبارها در استان هرمزگان شد و عنوان کرد: دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی باید این کار را انجام دهند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top