skip to Main Content

بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان محرمانه است / آغاز بررسی صلاحیت داوطبان انتخابات شوراها از امروز به مدت یک هفته در هیأت اجرایی

محمد رادمهر امروز در گفت‌وگو با بادگیراظهار داشت: بررسی صلاحیت داوطبان انتخابات شورای شهر برابر فرآیند زمان‌بندی از هفدهم تا بیست و سوم فروردین ماه درهیأت اجرایی به مدت هفت روز انجام می‌شود.

وی افزود: بعد از اعلام نظر هیأت‌های اجرایی نوبت به اعلام نظر و بررسی هیأت نظارت شهرستان می‌رسد که این مهم از بیست و پنجم تا سی‌ام فروردین‌ماه ٩۶ صورت می‌گیرد و نظرات هیأت نظارت در روز اول اردیبهشت‌ماه به هیأت اجرایی ابلاغ خواهد شد و نتایج بررسی صلاحیت‌ها در دوم اردیبهشت از سوی فرمانداری به داوطبان ابلاغ می‌شود.

فرماندار پارسیان در همین رابطه گفت: درصورت رد صلاحیت، داوطلبان می‌توانند از سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه از طریق هیأت نظارت اقدام کنند و این هیأت‌ها از تاریخ هفتم تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه به مدت ده روز در هیأت نظارت شهرستان و استان به این شکایت رسیدگی خواهد شد و نتیجه بررسی شکایات از هفدهم اردیبهشت‌ماه از طریق هیأت نظارت به هیأت‌های اجرایی ابلاغ شده و در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

رادمهر با بیان اینکه اسامی نهایی داوطلبان از هیجدهم تا بیستم اردیبهشت‌ماه از طریق فرمانداری منتشر می‌شود، عنوان داشت: مهلت تبلیغات داوطلبان تأیید شده به مدت یک هفته از تاریخ ٢١ تا ٢٧ اردیبهشت ٩۶ است و از ٢٨ اردببهشت‌ماه هرگونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان محرمانه است به گونه‌ای که موجب هتک آبروی افراد نشود و بررسی از موارد یاد شده بایستی طبق مواد ٢۶و٢٧و٢٨و٢٩و٣٠ قانون انتخابات شوراها خارج نشود و افشای هرگونه اطلاعات توسط هیأت اجرایی یا هر شخص دیگری ممنوع است وملاک رسیدگی به صلاحیت‌ها درهیأت‌های اجرایی قانون است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top