skip to Main Content

دعوت علماء و سران طوایف اهل سنت برای حضور در راهپیمایی روز قدس؛ راهپیمائی روز قدس تا نابودی اسرائیل ادامه دارد/ صهیونیست بداند فلسطین تنها نیست

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان روز قدس را یادگار امام راحل(ره) خواندند و از شهروندان خواستند بار دیگر با حضور وحدت آفرین خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکا بزنند.

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در هرمزگان

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور هرمزگانی‌های روزه‌دار در شهرها، بنادر و جزایر هرمزگان برگزار می‌شود. به گزارش بادگیر، منطقه خلیج‌فارس، بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس ساعت 11:30 دقیقه از مسیر کمربندی نرسیده به مسجد ابوالفضل (ع)، پل خواجو به سمت گلزار شهدا ، محل برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.

۴۵ فروند هواپیمای جدید دیگر در راه ایران

شرکت هواپیما ساز ایرباس فرانسه که پیش از این فروش 100 فروند هواپیمای خود به ایران‌ ایر را نهایی کرده بود، در جریان مذاکراتی جدید به امضای توافق نامه‌ای با شرکت هواپیمایی ایران ایرتور دست یافت تا در چارچوب آن 45 هواپیمای دیگر به ایران بفروشد.

علمای شیعه و سنی افسران دفاع از انقلاب اسلامی هستند

به گزارش بادگیر، ، آیت‌الله سید روح‌الله صدرالساداتی در همایش علمای شیعه و سنی در شهرستان پارسیان با تبریک سالروز بعثت پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، این روز را یکی از روزهای بزرگ و پربرکت برای مسلمانان برشمرد و اظهار کرد:…

آغاز به کار ستاد مردمی”شور شرجی” هرمزگان در حمایت از روحانی

ستاد مردمی "شور شرجی" که به مرکزیت بندرعباس توسط تعدادی از دانشجویان و فعالان فرهنگی اجتماعی ساماندهی و راه‌اندازی شده بود، از ساعات آینده پس از اعلام موجودیت به‌طورجدی وارد فرآیند تبلیغاتی مرتبط با حمایت از دکتر روحانی می‌شود.

خودکفایی در تولید بنزین نماد تحقق اقتصاد مقاومتی است

استاندار هرمزگان گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سایه تدابیر راهبردی دولت تدبیر و امید طی روزهای آینده در بندرعباس افتتاح می‌شود و خودکفایی در تولید بنزین با بهره‌برداری از این پالایشگاه نماد تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ناامید کردن مردم نسبت به خدمات نظام و دولتها از مصدایق منکر است

به گزارش بادگیر از بندرعباس - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ناامید کردن مردم نسبت به خدمات نظام و دولت ها از مصدایق منکر در جامعه است که باید از آن پیشگیری شود. ، علی رئوفی چهارشنبه شب…

Back To Top