skip to Main Content

اولین نشست نقد و بررسی نمایش «پنجره‌ها» با حضور کارشناسان در پارسیان برگزار شد

اولین نشست نقد و بررسی نمایش پنجره‌ها با حضور کارشناسانی از مرکز استان و شهرستان‌های همجوار با هدف توسعه هنر نمایشی در پارسیان برگزار ش

تئاتر

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، اولین نشست نقد و بررسی نمایش پنجره‌ها با حضور علیرضا داوری کارگردان نمایش استان و یکی از پر افتخارترین هنرمند نمایش و جمعی از هنرمندان شهرستان‌های بستک و پارسیان برگزار شد.

ناصر دلدار کارگردان و نویسنده نمایش پنجره‌ها در گفتگو با خبرنگار… اظهار داشت: نقد می‌تواند باعث پیشرفت کار باشد و نمایش پنجره‌ها را با رویکردی جدید افق خوبی را از تِم‌های مختلف به صحنه ببرد تا تماشاگر هرچه بیشتر بتواند استفاده کند.

وی اضافه کرد: تجربیات چندین ساله هنرمندان نمایش استان می‌تواند به ما که اول راه هستیم تجربیات خوبی را منتقل کند و در این نشست هم بر اندوخته‌های هنری مان افزوده شد.

کارگردان و نویسنده نمایش پنجره‌ها در ادامه خاطرنشان کرد: نمایش پنجره‌ها رویکرد جدیدی از نگاه جامعه به پیوندها و ارتباطات اجتماعی دارد و به نوعی مشکلات امروز جامعه را در ژانر دیگر مطرح می‌کند.

دلدار پیوندن بین نسل جوان و حرفه‌ای‌های نمایش استان را یکی از برکات نشست نقد و بررسی عنوان کرد و افزود: سالهاست ما با جناب آقای استاد داوری ارتباط داریم و تئاتر شهرستان را مدیون این هنرمند هستیم لذا با دعوت از ایشان به دلیل اینکه شناخت خوبی نسبت به گروه و نیز تئاتر در این سبک دارد در نظر داریم ساختار نمایش را مستحکم‌تر از گذشته بسازیم.

یادآور می‌شود؛ گروه نمایش «نشان میلکی» سال‌هاست به فعالیت فرهنگی و هنری در پارسیان مشغول است که نتیجه آن اجرای چندین نمایش طنز بوده است و نمایش پنجره‌ها اولین کار جدی این گروه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top