skip to Main Content

تور عکاسی برداشت گندم اولین اقدام عملی عکاسان پارسیانی

رئیس اداره ارشاد پارسیان تور عکسای برداشت گندم بهده را اولین گردهمایی عکاسان پارسیان دانست و گفت: این تور نشان داد پارسیان قابلیت‌های خوبی در زمینه عکاسی و کشاورزی دارد.

اسدی

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار داشت: برای ایجاد تعامل هرچه بیشتر بین عکاسان شهرستان برنامه‌هایی از جمله برگزاری تورهای آموزشی در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی اضافه کرد: در سال جدید برنامه‌های متعددی در زمینه عکاسی در نظر گرفته شده که هدف کلی آن ارتقاء سطح کیفی و کمی دانش عکاسی بین هنرمندان و علاقمندان به رشته عکاسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان نگاه هنرمندانه به هنر باعث ارتقاء جایگاه آن در جامعه می‌شود خاطرنشان کرد: نگاه به هنر نگاهی از جنس خود می‌خواهد لذا ابتکار عمل در اختیار هنرمندان قرار دارد و آنان با مشاوره‌ای که به ارشاد می‌دهند برنامه‌های هنری را پیش می‌برند.

اسدی برگزاری تورهای عکاسی را موجب ارتقاء سطح علمی هنرمندان عکاس دانست و تصریح کرد: در تورهای عکاسی آموزش‌های عملی داده می‌شود و هنرمندان در عمل نحوه تصویربرداری از فضاهایی که در واقعیت با آن سر و کار دارند آشنا می‌شوند.

وی تور عکاسی برداشت گندم بهده را بهترین فرصت برای هنرمندان و ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان پارسیان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی جنوب کشور آنگونه که باید معرفی نشده است و معمولا این شهرستان را با نام گوجه فرنگی به عنوان محصول غالب می‌شناسند.

وی افزود: هنرمندان عکاس می‌توانند لایه‌های مختلف ظرفیت‌های کشاورزی را نمایان کنند تا علاقمندان به کشاورزی سرمایه‌های خود را به این عرصه سوق بدهند، پس هنر عکاسی می‌تواند در خدمت اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان در پایان اظهار کرد: مرحله بعدی این تور برگزاری جلسات نقد و بررسی با حضور اساتید خوب استان هرمزگان هست که تا کنون یکی از جلسات نقد برگزار شده است.

یادآور می‌شود؛ به تصاویر برتر تور عکاسی برداشت گندم بهده پارسیان جوایزی از طرف اداره جهاد کشاورزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top