skip to Main Content

مردم پارسیان وفاداریشان را به نظام نشان دادند

فرماندار شهرستان پارسیان گفت: مردم پارسیان با حضوری گسترده و باشکوه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بار دیگر وفاداریشان را به نظام اسلامی نشان دادند.

رادمهر ۶۷۵۵

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد رادمهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس در سخنانی، انتخابات را هم وظیفه و هم حق ملت است و انتخابات، کاری بزرگ و خیر و همیشه حائز اهمیت است و در برخی مقاطع نیز اهمیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  رأی مردم حق الناس است، گفت: منظور از حق الناس فقط شمارش آرا نیست بلکه منظور آن است که تمام ساز و کارهای انتخابات و فرآیند آن حق الناس است و این موضوع نشان از اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی دارد و این همه تأکید، صرفاً در راستای تحقق عدالت است.

رادمهر خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی و بویژه مردم شریف شهرستان پارسیان امروز با حضوری گسترده و باشکوه خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بار دیگر وفاداریشان را به نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان داده و مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده این نظام خواهند زد و پای ارزشهای انقلاب و حفاظت و حراست و پاسداری از ارزشها ایستاده اند.

فرماندار پارسیان گفت: فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای و صیانت از آرای آنان از مهمترین وظایف دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top