skip to Main Content

پایگاه اورژانس کوشکنار پارسیان افتتاح شد

پایگاه اورژانس ۱۱۵ کوشکنار، همزمان با دهه پرفروغ فجر، به چرخه خدمت رسانی به مردم غیورشهرستان پارسیان علی الخصوص بخش کوشکنار، پیوست.

IMG_3463

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، این پایگاه با حضور فرماندار شهرستان پارسیان وهیات همراه، مدیر ومسئولین بهداشت و درمان شهرستان پارسیان ؛امام جمعه واعضای شورای اسلامی شهر کوشکنار، بخشدار و دهیاران منطقه و دیگر مسوولان و کارشناسان ستادی شبکه و اورژانس ۱۱۵ افتتاح شد.

دکتر احتشامی پور در این آیین، گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۸۰ مترمربع و زیربنای ۱۰۰ مترمربع با به همت خیرمرحوم قاسمی با صرف هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، ساخته شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان افزود: زمین این پایگاه از طرف شهرداری شهر کوشکنار اهداء شده است. وی بیان داشتند هدف از افتتاح پایگاه های اورژانس بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به بیماران نیازمند و مصدومین ناشی از حوادث می باشداستقرار پایگاه های جاده ای اورژانس ۱۱۵ در زمینه خدمت رسانی فوریت های پزشکی در محل حادثه است و یک مرکز درمانی نیست .این پایگاه با چهار نیرو بصورت شبانه روزی در خدمت مردم خواهد بود. مدیر شبکه از زحمات و پیگیری آقای یعقوب راشدی پرستار و نماینده خیر تقدیر و تشکر نمودند و همچنین از حمایت امام جمعه محترم شهر کوشکنار و شورا و شهرداری کوشکنار نیز تقدیر و تشکر نمودند.

رئیس شورای شهر کوشکنار نیز از تمامی افرادی که قدم خیری در احداث و راه اندازی این پایگاه برداشته اندقدردانی کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top