skip to Main Content

کشف کالاهای قاچاق ۱۰ میلیاردی در پارسیان

فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

IMAGE11454850900148

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، سردار “عزیزالله ملکی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان پارسیان به یک دستگاه کامیون حامل کارتن فشرده ضایعاتی مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون، ۱۱ هزار و ۳۲۷ ثوب انواع البسه ،۳۷۰ قوطی انواع پودر و مکمل بدن سازی و ۲۴ هزار و ۹۲۹ عدد قرص بدنسازی غیر مجاز که به طرز ماهرانه در زیر بسته های فشرده کارتن ضایعاتی داخل کامیون جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: همچنین در دو عملیات دیگر در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، از دو دستگاه اتوبوس، سه هزار و ۱۳۵ ثوب انواع البسه قاچاق که توسط سودجویان در داخل خودرو ها جاسازی شده بود کشف شد.

سردار ملکی اظهار داشت: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در مجموع این سه عملیات، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این زمینه هشت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان داشت: مبارزه با قاچاق کالا ضامن رشد اقتصاد ملی است و ماموران انتظامی استان نیز در این راه با عزم راسخ و جدیت تمام با افرادی که قصد ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور را دارند برخورد خواهند کرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top