skip to Main Content

دومین جشنواره فرهنگی هنری “فجر همدلی” پارسیان آغاز به کار کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان با اشاره به همت شورای اسلامی و دهیاری روستای ستلو از آغاز به کار دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر همدلی در این شهرستان خبرداد.

 

4J8A9598به گزارش پایگاه خبری بادگیر محمود اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارسیان اظهارداشت: سال گذشته فجر همدلی با هدف حمایت از بیماران سرطانی در روستای ستلو برگزار شد که نتیجه آن استقبال خوب مردم بود.

وی اضافه کرد: از سال گذشته یکی از مطالبات جدی مردم برگزاری مجدد این مراسم بود که با هماهنگی‌های صورت گرفته و مشارکت جدی جوانان، شوراها و دهیاری روستای با فرهنگ ستلو این جشنواره مجدداً در دهه فجر امسال میزبان علاقمندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی هنری با کمک مردم را یکی دیگر از برکات جشنواره فجر همدلی در ستلو دانست و خاطرنشان کرد: شکل گیری روحیه مشارکت به ویژه در تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری یکی از دغدغه‌های جدی متولیان فرهنگی شهرستان و استان است که این رویه در پارسیان شکل خوبی به خود گرفته و تا کنون برنامه‌های مشارکتی زیادی با همکاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و انجمن‌های مردمی برگزار شده است.

اسدی در ادامه یادآور شد: در این جشنواره‌ کمک‌های مردمی برای درمان بیماران سرطانی جمع‌آوری می‌شود که به نوعی فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان نیز در آن نهادینه می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی پارسیان همچنین تاکیدکرد: نمایشگاه فجر همدلی مجموعه‌ای از صنایع دستی، آداب و رسوم قدیم، پخت غذاهای بومی و محلی، عرضه آثار هنری دانش‌آموزان و مهد‌کودک‌ها، و نیز برگزاری برنامه‌های شاد موسیقی و نمایش را به خود اختصاص داده تا به مدت ۱۰ روز میزبان مردم شهرستان پارسیان باشد.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top